Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenww
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-05 08:53
Hoi allemaal,

Ik heb een pixel 4a 5g. Sinds vandaag zit ik met het volgende probleem. De telefoon loopt vast om vervolgens uit zichzelf opnieuw op te starten. Het gaat dan ongeveer 15 sec. goed waarna zich dit blijft herhalen. Ook wanneer ik de telefoon uitzet, start hij zich uit zichzelf weer op. Nu heb ik al het eea hier op dit forum gevonden/gegoogled en het volgende al geprobeerd;
- apps en systeemupdates zijn up to date
- alle overbodige apps verwijderd
- ruimte gemaakt. Heb nu 90gb van de 120 gb gebruikt.

Helaas helpt dit allemaal niets. Ik ben nu bij de stap aan gekomen om de telefoon terug te zetten naae favrieksinstelling, alleen je raad het al...de laatste backup is van 3 weken geleden en er staan nog wat dingen waar ik geen backup van heb. Doordat de telefoon nu steeds uitvalt/vastloopt, lukt het ook niet om deze bestanden over te zetten.

Mijn vraag is dan ook:
1. Heeft iemand anders nog een idee wat ik kan doen aan het vastlopen/opnieuw opstarten?
2. Heeft iemand tips hoe ik deze bestanden (foto/video) van mijn telefoon kan halen?

Zelf denk ik dat de powerbutton het probleem is en dat deze vastzit/ extra gevoelig is. Ik heb het al geprobeerd schoon te maken maar je komt er moeilijk bij. Verder heb ik gekeken of ik die powerbutton los kan krijgen maar okk dat lukt niet

Groetjes Jeroen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:05
Al geprobeerd of je in veilige modus kunt starten?
https://support.google.com/pixelphone/answer/2852139?hl=nl

Blijft dan ook herstarten kun je de telefoon uit elkaar halen zodat de power button losgekoppeld kan worden. Dan kun je de telefoon data veilig stellen, voordat je probeert weer te repareren en in elkaar te zetten, want gaat het dan weer fout, blijft over een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenww
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-05 08:53
Ik heb geprobeerd op te starten in veilig modus maar ook dit was geen succes. Ik ga nu proberen die power button los te krjjgen. Heb wat filpmjes op youtube gekeken maar ik moet zeggen dat het mij nog niet echt wilt lukken. Krijg die powerbutton niet echt los en er is alleen een stukje vanaf gebroken. Hebben jullie nog tips?

Is dit een veel voorkomend probleem bij pixels? Ben nl een tijdje aan t google geweest maar lees voornamelijk dat pixepgebruikers hier last van hebben.