Philips ambilight screensaver

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_David
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 13-09-2024
Mijn vraag
...Kan iemand mij uitleggen hoe ik de screensaver uit kan zetten op de ambilight? ik heb een tv waarop een website doorlopend zichtbaar moet zijn, maar hij springt automatisch op de screensaver. Ik krijg niet gevonden hoe ik deze kan deactiveren. gr David

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40
iets meer info gewenst.

welke type?

en wat heb je zelf al gedaan en gevonden?

[ Voor 37% gewijzigd door Dirtyrockers op 19-07-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-05 14:26

Mr Nielsson

Born at a very young age.

Stekker eruit.

even zonder dollen. iets meer info is wel gewenst inderdaad..

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Van Copilot:
Het uitschakelen van de screensaver op een Philips Ambilight TV kan afhangen van het specifieke model en het besturingssysteem van de TV. Hier zijn enkele algemene stappen die je kunt proberen:

1. Druk op de “Home” knop op de afstandsbediening.
2. Navigeer naar de [Instellingen] tab.
3. Selecteer [Instellingen] > [Systeem] > [Ambient mode].
4. Hier kun je de screensaver aanpassen of uitschakelen.

Het is belangrijk op te merken dat sommige Philips OLED TV’s een ingebouwde screensaver hebben (bewegend PHILIPS logo) om te beschermen tegen inbranden van beelden, die niet kan worden gedeactiveerd.
Deze mechanisme wordt geactiveerd wanneer de TV statische beelden weergeeft voor meer dan 2 minuten en kan worden afgesloten door op een willekeurige knop op de afstandsbediening te drukken.

Als je problemen blijft ondervinden, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice van Philips voor specifieke hulp bij jouw model TV. Veel succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als het een oled tv is kan je er weinig aan doen. Behalve automatiseren dat een afstandsbediening interactie wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:28
Wat heb je zelf al gevonden? De meeste systemen hierin gebruiken gewoon een raspberry oid met kiosk modus installatie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:45

FeaR

In GoT we trust

Zoals de reacties hierboven al laten blijken voldoet deze topic start niet aan hoe we deze op Tweakers graag zien. Het negeren van de template en de minimale informatie zorgt dat de informatie en eigen inzet mist.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.