Home knop ipad wordt heet en touch id werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-01 16:15
Mijn home knop wordt soms heet, ook kan ik geen vingerafdruk toevoegen, toevoegen mislukt krijg ik te zien. Zou de knop kapot zijn? kan het aan de laadkabel liggen? volgens de verkoper moet het een originele kabel zijn, daar twijfel ik over dat wordt overal snel geroepen. (5e generatie ipad 2017)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:16
heb je de ipad tweedehands gekocht?
wordt hij heet tijdens opladen? tijdens gebruik? of ook gewoon midden in de nacht op onverklaarbaar moment als hij op je nachtkastje standby ligt. En dat er dan ook rook uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:49
refurbised?

is het scherm toevallig eens vervangen? (en de knop dus ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
De vervangende homeknop voor de iPad 5 (2017) kost 12€.
Als je Handige Harry bent, kun je zelf proberen te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-01 16:15
geen refurbised heb hem nieuw gekocht, scherm is nog origineel, lijkt er op dat de kabel er niets mee te maken heeft. Heb hem net aangezet batterij is voor 60% geladen, knop wordt heel heet, blijf ik er met mijn vingers op dan gaat de hitte weg, kom ik na een paar minuten terug is de knop weer bloed heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:32
Dat lijkt niet normaal, maar als je een antwoord wil dan is de beste route om met het apparaat naar een Apple Store of reparateur te gaan. Zoals hierboven staat, je kan ook zelf aan de knutsel slaan als je dat ziet zitten, maar daar hangen ook risico's aan natuurlijk. Daarnaast, waarom wordt alleen die knop heet? Het is geen garantie dat dit met een vervangende knop opgelost is, wellicht zit het probleem dieper.
Pagina: 1