Ik kreeg gisteren de vraag of de Philips 50BFL2214/12 ook geschikt is als televisie. Eigenlijk was de vraag of de Philips B-Line schermen geschikt zijn als televisie. Degene die de vraag aan me stelde ziet deze schermen hangen in de kantoortuin waar hij werkt en op dit moment is de 50BFL2214/12 behoorlijk interessant geprijsd.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of deze schermen ook geschikt zijn als televisie en waar ik daar informatie over vind. Vandaar dat ik heb voorgesteld deze vraag op Tweakers te stellen?
Een zoektochtje door de vele topics heeft me nog niets opgeleverd, maar misschien zoek ik ook wel met de verkeerde termen. Kan iemand me een meer of minder uitgebreid antwoord geven?
Alvast hartelijk bedankt voor alle moeite.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of deze schermen ook geschikt zijn als televisie en waar ik daar informatie over vind. Vandaar dat ik heb voorgesteld deze vraag op Tweakers te stellen?
Een zoektochtje door de vele topics heeft me nog niets opgeleverd, maar misschien zoek ik ook wel met de verkeerde termen. Kan iemand me een meer of minder uitgebreid antwoord geven?
Alvast hartelijk bedankt voor alle moeite.