Odido verhoogt internetsnelheid voor bestaande en nieuwe kla

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-05 14:39

slaay

Natuurbeleven.com

Topicstarter
nieuws: Odido verhoogt internetsnelheid voor bestaande en nieuwe klanten
@sabineschults
Ik lees zojuist op https://community.odido.n...nwege-mediabericht-366764 dat het feitelijk geen snelheidsverhoging betreft. Odido heeft alleen de bandbreedte verhoogd.
"We hebben simpelweg de bandbreedte verhoogd van het netwerk, hier zul je eigenlijk niet heel veel van merken maar je kan inderdaad een lichte verhoging terugzien op je snelheid. Denk aan 20/50 Mbit/s. Dit geldt voor de meeste abonnementen behalve de 8 Gbit/s. Die blijft hetzelfde."
Bron: https://community.odido.n...nwege-mediabericht-366764

Kortom, hetgeen er geschreven wordt op Tweakers.net wordt niet bevestigd door Odido. Ze geven namelijk een andere uitleg aan 'snelheidsverhoging'.

Lijkt me zinvol om het bericht te updaten of nog beter een nieuw bericht te schrijven met daarin de informatie uit het forum van Odido.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@sabineschults en @slaay ze hebben in principe alleen de snelheid van het 50Mbit/s abonnement verhoogd
naar 100 Mbit/s. Voor de rest is de afkapping van de snelheid wat verhoogd. Zie ook: LordSinclair in "[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 18-07-2024 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 09:09

Hayte

Nieuwsredacteur
Onze informatie komt van de woordvoering van Odido, waarbij wordt gesproken over een verhoging van de maximumsnelheden. Overigens zie ik niet hoe het bericht van de moderator dat bestrijdt. In dat bericht wordt gesproken over 'een lichte verhoging van max 50Mbit/s', wat overeenkomt met de verhogingen die in ons artikel staan.