Plextor gaar?

Pagina: 1
Acties:

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 22:44
Wanneer ik divxjes fik met mijn plex 8432, kan ik ze niet meer afspelen of krijg ik haperingen en schokken, geluid niet meer sync enz. Is mijn brander nu gewoon gaar of ligt het aan die winxp? En waarom werkt winoncd niet meer onder winxp, winoncd kan mijn brander dan gewoon niet vinden :?

Verwijderd

iets meer info?

brakke videokaart zorgt wel eens voor problemen: minimaal 8MB kaartje
genoeg cpu-power? P2 is minimaal
en hoesnel leest die brander? ben niet zo thuis in die modellen...

Verwijderd

Heb je ze wel eens bekeken VOOR je ze op CD-R brandde ?? Zijn die divx-bestanden niet gaar ? Want die kans is groter dan een gare Plextor :)

Dus : ff zo'n divx bekijken terwijl ie op je harddisk staat.
Is ie perfect in orde, dan ligt het aan je writer, of aan het feit dat je ze te traag kunt inlezen vanop CD-R (slechte CD-R's of slechte CD-ROM/writer/DVD, waar je je CD's ook mee leest)

Zijn ze al gaar als je ze vanop harddisk bekijkt, dan zijn er een aantal mogelijkheden :

- gewoon een slechte divx
- te trage CPU, een PII 350 is echt wel het minimum lijkt me
- videokaart niet krachtig genoeg

Gewoon ff proberen spelen op een krachtige machine met of zonder goede videokaart dus, en je haalt er meteen de schuldige uit >:)

Hope this helps...

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 22:44
Ok aan een zwakke comp zal het niet liggen; duron800, geforceMX, 128ram. Die divxen lopen gewoon perfect op mijn HD, en divxen die ik vroeger op cd heb gebrand kan hij(plex 8432) ook perfect afspelen, alleen sinds dat ik nero5.5 gebruik omdat winoncd niet wil werken onder winxp, krijg ik blijbaar schrijffouten. Als ik op 2x schrijf in plaats van op 8x ,zijn de fouten wel iets minder :) .

En wat heeft een videokaart te maken met het branden van een cd ? Niets dacht ik toch :?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:19
Ik zou voor de test dan toch eens terug gaan naar je vertrouwde goed werkende setup (winme/2k, wat je ook gebruikte) met winoncd EN ook Nero!. Als het dan nog steeds slecht is weet je tenminste waar het aan licht. (windows, winoncd, nero, brander)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.