Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
En phpBB spoort al helemaal niet meer. Als ik wil inloggen geeft hij een halfagekapt bericht dat het wachtwoord niet goed is.
Ik wou dus opnieuw install draaien en nu bij het invulformulier als ik wat invul springt hij daarna gelijk weer terug.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat formulier blijft submitten:
http://divx.hostedscripts.nl/Forum/install.php
En m'n eigen site geeft geen fouten, maar leest niet goed fields uit de database
Ik heb heel de dir met php overschreven met de nieuwe. php4ts.dll over de oude in de sytemdir gepleurd.
normale echo commando's enzo werken wel gewoon. Ook phpinfo werkt goed.
Ik had mysql opnieuw herstart. Sambar restart. PHP opnieuw overheen gegooid. PHP.ini vervangen. Niks helpt
euhm waarom pak je niet meteen 4.06 ????Op dinsdag 11 september 2001 02:57 schreef DeathKnight het volgende:
Ik had eerst versie 4.0.4pl1 nu versie 4.05
ik heb geen ervaring met php onder windhoos.....
ik weet wel dat het altijd heel makkelijk was...
en ik weet ook dat er wat dingen(commands) verandert zijn in de loop van de versies.....
had je niet stiekum iets in de ini file ge-edit ?Op dinsdag 11 september 2001 03:15 schreef DeathKnight het volgende:
Ik heb nu de ouwe versie er weer opgezet, en nu heb ik nog steeds dezelfde problemen.
Ik denk nu dat sambar gaar is.
en WTF is sambar?
heheOp dinsdag 11 september 2001 04:00 schreef Oracle het volgende:
[gein mode]
[ en WTF is sambar? ]
[gein mode]
It toke you 50 minutes to ask![]()
![]()
LOL
Ennuh, ik heb niet de ini file zitten editten.
Net heel sambar opnieuw geinstalleerd. Helpt ook niet.
Dan is dat helse mysql de oorzaak. Kankerzooi. Strax ben ik al m'n databases kwijt
Verwijderd
Succes
het hele draadje lezen was zeker teveel moeite......Op dinsdag 11 september 2001 13:43 schreef Anchorman het volgende:
Kijk nog eens goed naar je PHP versie, in 4.06 zijn een paar functie's eruit gegooid (ook bepaalde mysql functies zijn depreciated). Kijk een naar de "what's new in version 4.06" van PHP, misschien vind je daar je antwoord.
Succes
Welke Sambar versie draai je nu?
Kijk in \sambar\log\server.log of je wat kunt vinden, of in je console naar mysql of je data er nog is.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
De server is nu helemaal uit de lucht ik ga hem nu thuis maar eens opnieuw installeren.
Toch thinx for your time