Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpeerd050
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-07 18:20
Mijn vraag
...Hallo. Al bijna een jaar heb ik tot volle tevredenheid de Google Pixel 7 in gebruik. Alles werkt, ook de ING-app voor bankieren. Vorige maand kocht ik de Pixel tablet maar de ING-app kan hierop niet geactiveerd worden. Nadat ik in de app inlog en aangeef dat ik een rijbewijs van vòòr november 2014 wil gebruiken voor identificatie, krijg ik direct de melding: Nog niet gelukt en Probeer opnieuw.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Google Pixel tablet met Android 14

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Deïnstalleren en opnieuw installeren van de ING app, fabrieksinstellingen terugzetten.
B.v.d., Jack.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Ik zou beginnen de ING zelf de vraag te stellen. Beetje mazzel ben je niet de eerste klant met het probleem en hebben ze er een oplossing voor, en ben je wel de eerste zijn ze op die manier op de hoogte en kunnen hun product verbeteren. Er zal vast een chat of telefoon functie zijn om contact met ze op te nemen.

En kan het niet anders,dan zou ik zeggen, verleng je rijbewijs, die is al bijna of 10 jaar oud (november 2024 is over 4 maanden), of al verlopen en niet meer geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:45
Controleer of de app toegang tot de camera heeft, aangezien je tablet geen nfc heeft moet je een foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend66
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 23-08-2024
Hoi, ik loop na aanschaf van een Pixel tablet tegen hetzelfde probleem aan. ING app kan niet worden geactiveerd. Heeft er al iemand een oplossing. Camera heeft toegang tot app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:27
Is het iemand toevallig al gelukt?
Ook mij lukt het niet en krijg dezelfde foutmelding.
Wat vervelend is want ik kan Google Pay niet activeren/bevestigen.

[ Voor 27% gewijzigd door NicoF op 08-01-2025 18:48 ]