pc controller gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-06 13:12
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

pc controller
Sinds jongs af af heb ik altijd gegamed met M+K, nooit ook maar gekeken naar controller omdat ik er altijd van overtuigd was dat M+K superieur is. Laatste jaren krijg ik steeds meer last van mijn onderarm met gamen en alleen langere periodes niet gamen en consequent sporten verzacht de pijn. Aangezien ik eigenlijk wel wil blijven gamen, dacht ik maybe is een controller zo gek nog niet?

200
lniet perse een budget, maar ik gok dat een controller niet veel meer dan 100-150 zou moeten kosten

[b]razer of xbox elite/b]
Als het maar comfi is (wat natuurlijk subjectief is), voldoende knoppen heeft en opties om te customizen, ik begrijp dat er controllers zijn waar je zelf buttons kan toevoegen of verwijderen of aanpassen voor meer comfort, verder neem ik aan dat M+K gewoon operationeel blijft tijdens gamen zodat wanneer nodig je nog kan typen of makkelijker het menu kan bedienen. Of heb je bijvoorbeeld een tweede laag in een controller zodat je knoppen meer dan 1 ding kunnen doen?

Als ik ze vergelijk lijkt xbox diverse zaken die de razer er standaard op heeft losgekoppeld te hebben en via een upgrade pack (dus extra kosten) aan je terug te verkopen.

weet niet hoe relevant de specificaties van je desktop zijn voor dit topic?
Ik speel nu veel D4 en de hoeveelheid van knoppen indrukken is echt killing voor mn rechterhand. Gebruik al wel een dygma defy keyboard, dat stress verzachtend is.Ook speel ik graag arpgs als The witcher3, Assasins creed, elden ring, Baldus gate 3 en soms Doom. Werkt een controller nog steeds lekker met FPS?

[ Voor 9% gewijzigd door taurus0205 op 17-07-2024 15:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik zou beginnen met een Xbox Series controller. Die worden ruim ondersteund in games en biedt voldoende mogelijkheden. Vanuit daar kan je eventueel beoordelen of je naar die (imo overprices) "elite" controllers wil.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski