Offerte check Vloerverwarming + vloerisolatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skeur
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 18-08-2024
Dag,

Wij krijgen vloerverwarming. We hebben de kruipruimte volgestort met zand. Nu kan de PE folie erop, EPS vloerisolatie, dan de netten+vloerverwarmingsbuizen en daarna de zandcementdekvloer.

Diegene die de netten+ vloerverwarming aanlegt met de verdeler vraagt 1800,-.

Diegene die het zand komt uitvlakken, PE + EPS platen legt en uiteindelijk de zandcementdekvloer gaat storten vraagt 4750,- Nu ben ik benieuwd of dit normale prijzen zijn of dat die wel klopt voor materiaal + man-uren.

Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen. Dankjewel alvast

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joost075
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 26-04 18:56
skeur schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:08:
Dag,

Wij krijgen vloerverwarming. We hebben de kruipruimte volgestort met zand. Nu kan de PE folie erop, EPS vloerisolatie, dan de netten+vloerverwarmingsbuizen en daarna de zandcementdekvloer.

Diegene die de netten+ vloerverwarming aanlegt met de verdeler vraagt 1800,-.

Diegene die het zand komt uitvlakken, PE + EPS platen legt en uiteindelijk de zandcementdekvloer gaat storten vraagt 4750,- Nu ben ik benieuwd of dit normale prijzen zijn of dat die wel klopt voor materiaal + man-uren.

Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen. Dankjewel alvast
Om te beginnen, hoeveel m2 hebben we het over?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:38
Vraag een tweede en derde offerte op in je regio en dan weet je het.

Wil je hulp van hier, dan moet je echt meer info geven. Hoeveel m2, hoeveel dagen zijn ze bezig, welke netten en buizen, etc.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-04 18:57

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

De TS leest alsof de opdracht al gegund is.

Heb je geen uitgesplitste offerte(s) ontvangen/gevraagd?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skeur
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 18-08-2024
Tuurlijk helemaal vergeten m2 te delen. Het gaat om 31 m2

Verder heb ik niet veel meer informatie, behalve dat het om vloerisolatie platen gaat van 15cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:04
Je hebt het over cementdekvloer maar er zit ook nog ergens beton tussen naar ik aanneem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Ik verwacht dat je vrij veel betaald, maar dat is afhankelijk van of het eenvoudige ruimte is, hoeveel werk je zelf doet etc etc.

31 m2 is een klein oppervlak, dus relatief veel geld naar voor wifi g / voorrij kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:09

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Welkom op tweakers

Van oplichting is geen sprake, daarom een titelfix, veder verwachten we eigen inzet. wees dus volledig in je vraagstelling en geef bv aan wat je zelf al hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Voor dat geld had ik het zelf gedaan...

300 euro betongaas
360 euro PIR isolatie
50 euro folie
30 euro aluminiumtape
1400 euro beton + mixerpomp laten bezorgen
200 euro verdeler
240 euro vloerverwarmingsbuis

Zit je aan materiaal op 2580 euro. De rest van de offertes zit in tijd die jij niet hoeft te besteden en waar jij je niet druk over hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 15:08
Geen constructievloer (betonplaat) nodig? Die wil je onder de isolatie trouwens.
Vloerverwarming kan je gemakkelijk zelf leggen, ik heb ~80m² in een weekendje gelegd. Isolatieplaten leg je trouwens ook gemakkelijk zelf, en je prikt er zo met plastic nietjes de vloerverwarming in vast.
Als je het zandcement laat vezelversterken (was bij onze leverancier standaard, is wss meerprijs om het zonder te doen) heb je geen netten nodig.
Als je gek wil doen, met staenisrooster kan je zandcement helemaal zelf aanleggen (je eet je winst wel grotendeels op aan de aankoop van dat rooster).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1