Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoCou
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17-07-2024
sinds kort heb ik mijn verbruik nog al in het oog via Luminus en nu eens via Fluvius zelf maar ik ben echt niet slim in het aflezen hiervan en of dit abnormaal is of ?
Hieronder een foto van mijn verbruik.
Het betreft een duplex appartement. Ik ben pas verhuisd sinds vorige week en sinds toen heeft men ook de vloerkoeling geïnstalleerd en aangezet. Het kan hier bij warme dagen heel warm worden omdat op 1 verdiep nog geen gordijnen zijn. Buiten de koeling die dus altijd draait (automatisch aan/uit bij goede temperatuur) werkt hier nog niet veel behalve de verluchting (Renson Healthbox) en koelkast. Ik verwarm dus met een warmtepomp met geïntegreerde boiler
en buitenunit incl koeling en heb geen zonnepanelen. Televisie of vaatwas ofzo is nog niet gebruikt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuDJnDNTjy7xAoaROJMUdQgxM2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zUOGbGK6Hag07jQKgLmDkIxM.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 21:43

Barrycade

Through the...

Je ziet duidelijk de koeling overdag piek rond 13 uur.

En waarschijnlijk na 21 uur gedouched en de afzuiging hoger?

Ik heb geen ervaring met vloer koeling maar dat zal net zoveel kosten als verwarmen. Dus zo gek is dit niet lijkt mij.

Zou zeker even in overweging nemen of je wel wil koelen nu het nog niet zo heel heet is.