Een paar jaar geleden heb ik met behulp van jullie
een setup kunnen samenstellen waarvoor dank. Na 6 jaar en de komst van AM5 vraag ik wederom om hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag mijn systeem willen upgraden voor sim-racen op 1080p ultra of eventueel 1440p high. . Aangezien er bij nieuwe games steeds meer verwacht wordt wat begrijpelijk is.
Zo komt ook Asetto Corsa dit jaar ook met een nieuwe variant en Beam NG.drive vraagt ook nogal wat. De PC mag dus weer wat toekomst bestendiger worden. Ik heb niet super hoge eigen eraan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen specifieke prijsklasse. De vraag is vooral wat is redelijk om nog een 6 jaar oude pc te upgraden met een nieuwe processor en/of GPU of misschien toch helemaal vervangen.
Ongeveer 800,- maximaal voor CPU,GPU en koeling zou toch wel moeten lukken denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaand de huidige setup. In de toekomst wil ik rekening houden met een ander scherm ook.
Ik zit eraan te denken om misschien onderstaande processor erin te zetten aangezien het ook een AM4 is:
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik wat adviezen en/of tips willen of dit mogelijk/handig is in de huidige setup om dit voor elkaar te krijgen met hetgeen wat ik in gedachten heb. Of dat dit misschien niet rendabel is. Een leuke upgrade zou fijn zijn maar ik zie eerlijk gezegd door alle bomen het bos niet meer zo goed.
Alvast vriendelijk bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag mijn systeem willen upgraden voor sim-racen op 1080p ultra of eventueel 1440p high. . Aangezien er bij nieuwe games steeds meer verwacht wordt wat begrijpelijk is.
Zo komt ook Asetto Corsa dit jaar ook met een nieuwe variant en Beam NG.drive vraagt ook nogal wat. De PC mag dus weer wat toekomst bestendiger worden. Ik heb niet super hoge eigen eraan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen specifieke prijsklasse. De vraag is vooral wat is redelijk om nog een 6 jaar oude pc te upgraden met een nieuwe processor en/of GPU of misschien toch helemaal vervangen.
Ongeveer 800,- maximaal voor CPU,GPU en koeling zou toch wel moeten lukken denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaand de huidige setup. In de toekomst wil ik rekening houden met een ander scherm ook.
Ik zit eraan te denken om misschien onderstaande processor erin te zetten aangezien het ook een AM4 is:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X3D Boxed | € 211,99 | € 211,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 211,99 |
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Asus Prime X370-Pro | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 192,95 | € 192,95 |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitors | LG 29WK500 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 46,90 | € 46,90 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 47,40 | € 47,40 |
1 | SSD's | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 387,15 |
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik wat adviezen en/of tips willen of dit mogelijk/handig is in de huidige setup om dit voor elkaar te krijgen met hetgeen wat ik in gedachten heb. Of dat dit misschien niet rendabel is. Een leuke upgrade zou fijn zijn maar ik zie eerlijk gezegd door alle bomen het bos niet meer zo goed.
Alvast vriendelijk bedankt.