Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebakker1982
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-10 07:30
Allen,
Mijn afstandsbediening van de airco doet niks meer. Gisteren nadat ik hem op alleen blazen wilde zetten sprong hij vanzelf op het kinderslot(sleutelje rechts bovenin). Ik heb tevergeefs geprobeerd dat slot eraf te halen door 3sec op SET te drukken. Dat werkte niet, toen heb ik de batterijen vervangen door nieuwe uit doos. Nu blijkt dat de afstandbediening helemaal geen signaal meer geeft en niet aan gaat. Het lijkt er op dat die niet meer gaat doen..

Nu was ik aan het kijken voor een nieuwe, maar blijkt dat een originele afstandsbediening zo’n €150,- kost. Best fors niet?

Kan dat ook anders met een universele bijvoorbeeld? Of een wandmontage oid? Ik heb er eigen geen kaas van gegeten..
Gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:18
Wellicht kan je de mitsubishi wifi module toevoegen aan je airco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebakker1982
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-10 07:30
Wifi module zie ik niet zitten. Airco wordt zeer eenvoudig gebruikt en zo wil ik hem ook bedienen. Temperatuur staat ingesteld op 25 graden, verwarmen. In de zomer kan het wat warmer worden, daar beneden wordt de ruimte op temperatuur gehouden (tropische vissen :))
Soms schakel ik hem bij warme dagen op alleen blazen, en na een waterballet in de ruimte (vissen vangen) soms op ontvochtigen.