Ik doe weer mee!
Heerlijk dat naïeve positivismeGonadan schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 16:08:
[...]
Ik weet niet wat jij verwacht maar Ajax gaat dit jaar een stuk beter draaien (...)
Ik twijfel nog of ik ons op de 4e of 5e plek ga zetten (ik neig wederom naar 5), waar denk jij dat we eindigen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Twee (optimistisch) of drie (realistisch), één zou ik naïef noemen.Superkiwi schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 17:39:
[...]
Heerlijk dat naïeve positivisme
Ik twijfel nog of ik ons op de 4e of 5e plek ga zetten (ik neig wederom naar 5), waar denk jij dat we eindigen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Clubnaam: FC Altijd Moe
Spelersnaam: Vortigen
TweakersID: Vortigen
Het is echt alweer decennia geleden dat ik met een voetbalpool heb meegedaan maar dankzij het leuke bericht op de FP doe ik heel graag mee met onze eigen Tweakers poule...poel....pool
Spelersnaam: Vortigen
TweakersID: Vortigen
Het is echt alweer decennia geleden dat ik met een voetbalpool heb meegedaan maar dankzij het leuke bericht op de FP doe ik heel graag mee met onze eigen Tweakers poule...poel....pool
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Mijn eindstand is al ingevuld uiteraard.Gonadan schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 16:08:
[...]
Ik weet niet wat jij verwacht maar Ajax gaat dit jaar een stuk beter draaien, als hij tegen zijn club blijft zetten zoals vorig jaar gaat hij onmogelijk uitlopen.
Ajax op 1
/believe
tsk tsk tsk. heb vertrouwen!Gonadan schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 17:58:
[...]
Twee (optimistisch) of drie (realistisch), één zou ik naïef noemen.
Leuk dat je meedoet
Stukje info mbt de (in)correcte spelling: omdat wij de website voetbalpoules.nl gebruiken, waar het met 'ou' is geschreven, is destijds besloten die spelling over te nemen
Maak je geen zorgen, in de pool wordt het gewoon #1 hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou @Typhone, die vete kunnen we alvast wel op jouw naam schrijven.toolkist schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 19:21:
[...]
Mijn eindstand is al ingevuld uiteraard.
Ajax op 1
/believe
Helder, dankje maar ik pas. Ik zou er uiteindelijk onbewust teveel tijd in steken. Tijd die ik momenteel beter kan verspil.. besteden!toolkist schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 16:04:
[...]
Elke wedstrijd uit de Eredivisie, elke spelweek. Kun je nu desnoods al het hele seizoen invullen.
Elke week is er minimaal 1 wedstrijd van de week, dubbele punten mogelijk, moet je ook voorspellen wie er scoort/scoren.
Als extra's nog de ranglijst per einde seizoen voorspellen en wie er topscorer wordt.
Dankjewel! En leuk dat jullie het organiseren 👍Superkiwi schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 19:29:
[...]
Leuk dat je meedoet![]()
Stukje info mbt de (in)correcte spelling: omdat wij de website voetbalpoules.nl gebruiken, waar het met 'ou' is geschreven, is destijds besloten die spelling over te nemen
Ja, ik had het gelezen over de spelling en ik vind het helemaal goed
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Volgens mij zitten we al op een record aantal aanmeldingen, niet?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik speel mee.
Teamnaam: FC045
Spelersnaam: Onecht
TweakersID: Onecht
Toch afscheid genomen van KoningSlot. Hele avond in de Franse bloedhitte zitten broeden op een nieuwe naam, en daar komt tie mensen:
PrinsPriske
Ga er daarbij vanuit dat na dit seizoen weer terug kunnen naar de konings titel …
PrinsPriske
Ga er daarbij vanuit dat na dit seizoen weer terug kunnen naar de konings titel …
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Ik doe voor het eerst mee!
Teamnaam: Losgeslagen
Spelersnaam: jassie903
TweakersID: jassie903
Teamnaam: Losgeslagen
Spelersnaam: jassie903
TweakersID: jassie903
Ik zie geen aanmelding van je op Voetbalpoulesonecht schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 21:00:
Ik speel mee.
Deze mensen hebben zich wel ingeschreven op Voetbalpoules maar zich niet gemeld in deze topic
Name | Team name / Nickname | Tweakers |
Geert van der Cruijsen | Crysania | @Crysania ? |
Gijs van Esch | Gijssesteam | ? |
ieduladha | Nielski | @Anoniem: 728263 ? |
ijsbear | ijsbear | @ijsbear ? |
Kruyf_Prime | Kruyf_Prime | ? |
Ricardos7 | Ricardos7 | @Ricardos7 ? |
Robberto Hubberto | RobbertoH | @RobbertoH ? |
Sander Kaffa | Sankaf75 | @sankaf75 ? |
Saygin Ozer | MrTarzan | ? |
Vincent Hering | Vaenw | ? |
Whepsy | Celtics | ? |
[ Voor 14% gewijzigd door makooy op 06-08-2024 14:13 ]
Nou, ik heb mijn voorspellingen voor de eerste ronde eindelijk vastgelegd.
Best wel leuk om weer zo bewust met de uitslagen van de eredivisie bezig te zijn
Veel succes allemaal en vooral veel plezier
Best wel leuk om weer zo bewust met de uitslagen van de eredivisie bezig te zijn
Veel succes allemaal en vooral veel plezier

Jullie waren mij al voor in bovenstaande tabel. Leuk om mee te doen!
Clubnaam: SilentF0rce
Spelersnaam: SilentF0rce
TweakersID: SilentF0rce
Clubnaam: SilentF0rce
Spelersnaam: SilentF0rce
TweakersID: SilentF0rce
Clubnaam: PEC-038
Spelersnaam: Despotes98
TweakersID: Despotes98
De clubvoorkeur mag duidelijk zijn, nu nog hopen dat ten minste één van ons in het linkerrijtje eindigt.
Spelersnaam: Despotes98
TweakersID: Despotes98
De clubvoorkeur mag duidelijk zijn, nu nog hopen dat ten minste één van ons in het linkerrijtje eindigt.
Ik doe dit jaar ook mee
Clubnaam: FC Stakies
Spelersnaam: Stakie
TweakersID Stakie
Veel succes allemaal!
Clubnaam: FC Stakies
Spelersnaam: Stakie
TweakersID Stakie
Veel succes allemaal!
Mooi om zoveel deelnemers te zien! Nog maar een paar dagen en dan gaat het allemaal weer beginnen, ik merk dat ik door deze poel/poule/pool meer naar het nieuwe seizoen uitkijk dan anders!
Ik doe dit jaar ook mee!
TweakersID: timentom5
Spelersnaam FRTIX
TweakersID: timentom5
Spelersnaam FRTIX
Excuus, idd nog niet hier in t topic gemeld, maar ik doe graag mee!makooy schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:57:
Deze mensen hebben zich wel ingeschreven op Voetbalpoules maar zich niet gemeld in deze topic
Name Team name / Nickname Tweakers Albinosaurus Albinosaurus @Albinosaurus ? Brachterbaek Vrouwe Fortuna @Brachterbaek ? Geert van der Cruijsen Crysania @Crysania ? Gijs van Esch Gijssesteam ? ieduladha Nielski @Anoniem: 728263 ? ijsbear ijsbear @ijsbear ? Kruyf_Prime Kruyf_Prime ? mv1 MV1 @mv1 ? Ricardos7 Ricardos7 @Ricardos7 ? Robberto Hubberto RobbertoH @RobbertoH ? Sander Kaffa Sankaf75 @sankaf75 ? Saygin Ozer MrTarzan ? Vincent Hering Vaenw ? Whepsy Celtics ?
Ook het wekelijkse verslag gaat in een nieuw jasje gestoken worden. Aanstaande vrijdag is reeds de eerste wedstrijd dus niet vergeten!

Sorry, was wat aan het rondklikken na het frontpage bericht en was al aangemeld voor ik het door had. Maar ik doe graag mee!makooy schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:57:
...
Clubnaam: Albinosaurus
Spelersnaam: Albinosaurus
TweakersID: Albinosaurus
Ook ik doe voor het eerst mee
Clubnaam: remunj1988
Spelersnaam: remunj1988
TweakersID: remunj1988
Clubnaam: remunj1988
Spelersnaam: remunj1988
TweakersID: remunj1988
Ik doe mee voor het eerst.
Clubnaam: Vrouwe Fortuna
Spelersnaam: Brachterbaek
TweakersID: Brachterbaek
Clubnaam: Vrouwe Fortuna
Spelersnaam: Brachterbaek
TweakersID: Brachterbaek
Je bedoelt via ChatGPT zodat jij gewoon kunt bieren?Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:28:
Ook het wekelijkse verslag gaat in een nieuw jasje gestoken worden. Aanstaande vrijdag is reeds de eerste wedstrijd dus niet vergeten!
[Afbeelding]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik mis iets voetbalachtigs in deze graphic!Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:28:
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Gezien mijn geweldige score met het EK heb ik besloten om alvast te kijken naar een rode lantaarn op Aliexpress. Komt al die tijd in de sportschool toch nog van pas, het is een lang seizoen om de hele tijd met een lantaarn te lopen ☺️
PSN: Europhea
Wel heel fancy, gelukkig duurt het niet zo lang meer voor de eerste ronde voorbij is!
⏩ PVOutput☀️
Geen zorgen, @toolkist doet ook mee.Razenko schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:42:
Gezien mijn geweldige score met het EK heb ik besloten om alvast te kijken naar een rode lantaarn op Aliexpress. Komt al die tijd in de sportschool toch nog van pas, het is een lang seizoen om de hele tijd met een lantaarn te lopen ☺️
Voor wat eurootjes (
Oh ik denk jij komt met designtips want die zijn altijd welkom he!Quad schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:01:
[...]
Wel heel fancy, gelukkig duurt het niet zo lang meer voor de eerste ronde voorbij is!
Haha ja, dat zou wel eerlijk zijn als je commentaar levert.Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:16:
[...]
Oh ik denk jij komt met designtips want die zijn altijd welkom he!

⏩ PVOutput☀️
@heho sla me met een stokbrood.
Ik heb je zo vaak getagd in een verslag dat ik je teamnaam (KoningSlot) zonder te spieken aan je Tweakers ID weet te koppelen. Maar het is pas sinds gisteren, toen ik de naam van de nieuwe trainer voorbij zag komen en deze linkte aan enkele berichten in dit topic, dat ik weet waar je teamnaam vandaan komt
Ik heb je zo vaak getagd in een verslag dat ik je teamnaam (KoningSlot) zonder te spieken aan je Tweakers ID weet te koppelen. Maar het is pas sinds gisteren, toen ik de naam van de nieuwe trainer voorbij zag komen en deze linkte aan enkele berichten in dit topic, dat ik weet waar je teamnaam vandaan komt

Was ik niet boven jou geeindigd in bv de EK poule? Of het seizoen ervoor in de eredivisie poule? Dus niet zo'n praatjes jij Kiwifiguur!Superkiwi schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:11:
[...]
Geen zorgen, @toolkist doet ook mee.
Voor wat eurootjes () onder tafel kan ik je wel enkele puntjes toespelen hoor. Niet doorvertellen.
Zei er iemand praatjes?toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:42:
[...]
Was ik niet boven jou geeindigd in bv de EK poule? Of het seizoen ervoor in de eredivisie poule? Dus niet zo'n praatjes jij Kiwifiguur!
Korte vraag tussendoor, de poule en prijzen zijn natuurlijk niet gratis, wordt dit gesponsord (extern) of kan er een kleine vrijwillige bijdrage in meegenomen worden voor de pot?
⏩ PVOutput☀️
Dat stelde ik vorig jaar al voor maar werd keihard afgeschotenGonadan schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:22:
[...]
Je bedoelt via ChatGPT zodat jij gewoon kunt bieren?
ChatGPT leert momenteel van onstoolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:52:
[...]
Dat stelde ik vorig jaar al voor maar werd keihard afgeschoten
De bekertjes betaal ik al jaren zelf inclusief de verzendkosten. @Lekkerboeie86 stelt de winter en zomerprijs (cadeaubon) ter beschikking. Vanuit Tweakers via Moonsugar krijgt de weekwinnaar een Hero abonnement aangeboden voor de duur van een maand. De poule kosten weet ik even niet zeker maar ook daar is wat voor betaald ik dacht door @Lekkerboeie86Quad schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:46:
Korte vraag tussendoor, de poule en prijzen zijn natuurlijk niet gratis, wordt dit gesponsord (extern) of kan er een kleine vrijwillige bijdrage in meegenomen worden voor de pot?
Ook grote waarde zit in het tooltje van @makooy om iedereen te taggen en @Superkiwi is een held als het op hulp bij het schrijven van de wekelijkse verslagen aan komt. Dat is serieus werk namelijk. Hoe vaak ik daar niet aan begonnen ben, onverwacht iets tussendoor krijg en het daarna niet meer af krijg…

Ook ik doe voor het eerst mee
Clubnaam: FC Koploper07
Spelersnaam: Koploper07
TweakersID: Koploper07
Clubnaam: FC Koploper07
Spelersnaam: Koploper07
TweakersID: Koploper07
Dat mag, staat je geheel vrij wat en hoeveel maar herinner mij er even aan aan het einde van de competitieQuad schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 07:43:
@Typhone kan ik anders een kleine bijdrage doen om te ondersteunen in deze kosten?
Doen we.Typhone schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:36:
[...]
Dat mag, staat je geheel vrij wat en hoeveel maar herinner mij er even aan aan het einde van de competitie
⏩ PVOutput☀️
Laatste oproep voor spelers van vorige seizoenen en/of de EK poule om door te geven of ze wel/niet mee doen.
Als er vrijdag geen reactie is wordt je uit de poule verwijderd.
@-Jordi-,@69420666_,@Astie,@Bartzegmaar,@Anoniem: 1638126,@DaWayne,@desmond,@Dion34,@Dr. Strangelove,@Fendermen,@Fiber,@Gunner,@Harribo,@JanW,@Jay-K,@Jeroenvde89,@JeyJey,@jm2th2,@KingKoning,@koekjesmon,@London,@Lucatoni,@mAiden88,@MarChello75,@MM99,@Mr.Viper,@Mrhankey91,@Murrays,@nielsvdbunt,@Nietorigineel,@Persioncool,@Pinobigbird@rscheper,@Rubeo38,@Sem Rosenkamp,@Sjah,@snickers88,@Snowdog,@Stedom,@superbieke,@Techrvw,@THB0,@VeeGee
@-Jordi-,@69420666_,@Astie,@Bartzegmaar,@Anoniem: 1638126,@DaWayne,@desmond,@Dion34,@Dr. Strangelove,@Fendermen,@Fiber,@Gunner,@Harribo,@JanW,@Jay-K,@Jeroenvde89,@JeyJey,@jm2th2,@KingKoning,@koekjesmon,@London,@Lucatoni,@mAiden88,@MarChello75,@MM99,@Mr.Viper,@Mrhankey91,@Murrays,@nielsvdbunt,@Nietorigineel,@Persioncool,@Pinobigbird@rscheper,@Rubeo38,@Sem Rosenkamp,@Sjah,@snickers88,@Snowdog,@Stedom,@superbieke,@Techrvw,@THB0,@VeeGee
Ik ben er weer bij!
https://techrvw.com/
Deze mensen hebben zich wel ingeschreven op Voetbalpoules maar zich niet gemeld in deze topic.
Naam | Teamnaam/ nickname | |
Gijs van Esch | Gijssesteam | ? |
ieduladha | Nielski | @Anoniem: 728263 ? |
ijsbear | ijsbear | @ijsbear ? |
Julian | Codemeister | @Codemeister ? |
Kruyf_Prime | Kruyf_Prime | ? |
Maries Vredeveld | Maries1608 | @Maries1608 ? |
Ricardos7 | Ricardos7 | @Ricardos7 ? |
Robberto Hubberto | RobbertoH | @RobbertoH ? |
Sander Kaffa | Sankaf75 | @sankaf75 ? |
Saygin Ozer | MrTarzan | ? |
Vincent Hering | Vaenw | ? |
Whepsy | Celtics | ? |
[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 08-08-2024 10:39 ]
Ik ben er bij
Before me there were many, after me there will be none
Sorry voor de late reactie, maar ik ben er ook weer bij! (Lucatoni9)
Gooi mij er maar uit voor dit seizoen, misschien tot volgend jaar.
Ik krijg melding dat ik me al aangemeld heb maar dat ik wacht op goedkeuring.makooy schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:47:
Laatste oproep voor spelers van vorige seizoenen en/of de EK poule om door te geven of ze wel/niet mee doen.
Geen idee waarom maar ik moest je opnieuw goedkeuren, meteen gedaanMM99 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:03:
[...]
Ik krijg melding dat ik me al aangemeld heb maar dat ik wacht op goedkeuring.
Ik ben erbij hoor!makooy schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:53:
Deze mensen hebben zich wel ingeschreven op Voetbalpoules maar zich niet gemeld in deze topic.
Julian Codemeister @Codemeister ?
@makooy Ik pas
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dank je. Nu kan ik beginnen met eerste wordenmakooy schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:04:
[...]
Geen idee waarom maar ik moest je opnieuw goedkeuren, meteen gedaan
@makooy ik volg de Eredivisie niet echt dus daarom sla ik deze poule over. Volgende WK ben ik er weer bij!
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Een aantal tags gemist zie ik 
Ben vandaag weer terug van vakantie, en ik doe graag!! weer mee dit seizoen
Ben vandaag weer terug van vakantie, en ik doe graag!! weer mee dit seizoen
Ik ben er ook weer bij, moet nog wel even tijd vinden deze dagen om mijn voorspellingen in te vullen
Zolang je de eerste ronde maar vult, of, voordat een wedstrijd begint deze ingevuld hebt. Je hoeft dus niet alles al in te vullen.jm2th2 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 17:23:
Ik ben er ook weer bij, moet nog wel even tijd vinden deze dagen om mijn voorspellingen in te vullen
⏩ PVOutput☀️
Ik doe mee dit jaar, Edtepe1
[ Voor 19% gewijzigd door Edtepet1 op 07-08-2024 20:42 ]
edtepet1
@owner01 @Saygin @Feelbest zijn hopelijk nog wat van de vraagtekens, maar verder kom ik niet.makooy schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:53:
Naam Teamnaam/ nickname Edtepet1 Edtepet1 @Edtepet1 ? Geert van der Cruijsen Crysania @Crysania ? Gijs van Esch Gijssesteam ? ieduladha Nielski @Anoniem: 728263 ? ijsbear ijsbear @ijsbear ? Julian Codemeister @Codemeister ? Kruyf_Prime Kruyf_Prime ? Maries Vredeveld Maries1608 @Maries1608 ? Ricardos7 Ricardos7 @Ricardos7 ? Robberto Hubberto RobbertoH @RobbertoH ? Sander Kaffa Sankaf75 @sankaf75 ? Saygin Ozer MrTarzan ? Vincent Hering Vaenw ? Whepsy Celtics ?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yes correct.Gonadan schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:47:
[...]
@owner01 @Saygin @Feelbest zijn hopelijk nog wat van de vraagtekens, maar verder kom ik niet.
Meld zich!makooy schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:53:
Geert van der Cruijsen Crysania @Crysania ?
Onder welke naam heb je je aangemeld in Voetbalpoules?
Gijs van Eschmakooy schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:38:
[...]
Onder welke naam heb je je aangemeld in Voetbalpoules?
Nondeju de eerste ronde maar eens ingevuld. Hopelijk krijgen we snel genoeg een beeld van hoe de teams er voor staan want dat kan nu nog alle kanten op. Sparta viel vorig jaar ver terug na een sterk begin, GA Eagles bleek juist sterk te zijn maar hoe ik die nu moet inschatten? FC Utrecht was vorig jaar samen met Ajax de degradatiekandidaat nummer 1 maar ook die herstelden zich fabuleus.
Anders kijk je gewoon even bij mijn uitslagen en vult alles precies andersom in. Garantie op dikke punten
Vorig seizoen ben ik op plek 21 geëindigd, en zoals gebruikelijk speel ik ook het nieuwe seizoen weer gezellig mee. 
''Je speelt al mee met deze pool of er staat al een verzoek open om mee te spelen.''
Even op de valreep voor de zekerheid alles doorgeven."
VP-Teamnaam = Dion82
VP-Naam = Dion
Tweakers = Dion34
''Je speelt al mee met deze pool of er staat al een verzoek open om mee te spelen.''
Even op de valreep voor de zekerheid alles doorgeven."
VP-Teamnaam = Dion82
VP-Naam = Dion
Tweakers = Dion34
@whiteguy kan je opnieuw de poule joinen? Heb je per ongeluk verwijderd
Reminders komen vanmiddag, Sheet heeft even tijd nodig om automatisch bij te werken

Reminders komen vanmiddag, Sheet heeft even tijd nodig om automatisch bij te werken

We trappen de eredivisie af met nieuwe banners! Dit is de eerste die wij mogen laten zien
27 mensen hebben hun voorspellingen nog niet ingevuld.
@Zyron, @Isheara, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @R-B, @colonyhunter, @Edtepet1, @ettie1990, @RudyL, @Jay-K, @ParaDroid2, @Mooody, @ElMacaroni, @yorroy, @wokkelz, @Purehz, @Gonadan, @mv1, @OMX2000, @Despotes98, @FREAKJAM, @JamesDelaney, @bie100, @Brachterbaek, @Dracoz

Vergeet ook niet de extra voorspellingen in te vullen!
59 mensen hebben dit nog niet gedaan
[ Voor 50% gewijzigd door makooy op 09-08-2024 12:28 ]
Dit is je persoonlijke link.makooy schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:27:
Vergeet ook niet de extra voorspellingen in te vullen via https://www.voetbalpoules...50176/voorspellingenextra
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Extra voorspellingen kunnen ook later nog toch? Voor na de transfer periode of zo?makooy schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:26:
[Afbeelding]
We trappen de eredivisie af met nieuwe banners! Dit is de eerste die wij mogen laten zien![]()
@Zyron, @Isheara, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @R-B, @colonyhunter, @Edtepet1, @ettie1990, @RudyL, @Jay-K, @ParaDroid2, @Mooody, @ElMacaroni, @yorroy, @wokkelz, @Purehz, @Gonadan, @mv1, @OMX2000, @Despotes98, @FREAKJAM, @JamesDelaney, @bie100, @Brachterbaek, @Dracoz
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Extra voorspellingen:Gonadan schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:29:
[...]
Extra voorspellingen kunnen ook later nog toch? Voor na de transfer periode of zo?
(tot 14-9-2024 16:30:00)
Heh wat, Eredivisie?
Dit weekeinde al weer? Nice!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee in Groningen.
De Extra voorspellingen wacht ik nog even mee tot we de eerste rondes hebben gehad..
⏩ PVOutput☀️
Ik doe ook mee
Clubnaam: fc Kok
Spelersnaam: Fendermen
TweakersID: Fendermen
Clubnaam: fc Kok
Spelersnaam: Fendermen
TweakersID: Fendermen
Ik ga afkijken bij @poes, die is daar nogal goed inQuad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:55:
[...]
De Extra voorspellingen wacht ik nog even mee tot we de eerste rondes hebben gehad..
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 09-08-2024 13:36 ]
Als dit is wat bedoeld werd met de humor in dit topic op de FP ben ik weg hoor!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ow wordt er tegenwoordig geklaagd over teveel humor?Maarten_E schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:03:
[...]
Als dit is wat bedoeld werd met de humor in dit topic op de FP ben ik weg hoor!![]()
Nee laten we dan alle berichten beginnen met hoogachtend en afsluiten met een Met vriendelijke groet.
Misschien moeten we ook via een voorzitter hier gaan berichten!
⏩ PVOutput☀️
Dit ga ik rapporteren!Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:05:
[...]
Ow wordt er tegenwoordig geklaagd over teveel humor?
Nee laten we dan alle berichten beginnen met hoogachtend en afsluiten met een Met vriendelijke groet.
Misschien moeten we ook via een voorzitter hier gaan berichten!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja tis alsof het gisteravond was, de wedstrijd Ek Engeland - Nederland.Maarten_E schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:50:
Heh wat, Eredivisie?![]()
Hahahaha, ik heb nog geen idee. Ajax viel erg tegen gisteravond..... (maar Panathinaikos nog veel meer....)Superkiwi schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:35:
[...]
Ik ga afkijken bij @poes, die is daar nogal goed in
Ik doe mee!
Clubnaam: IkBenDeSjaak
Spelersnaam: IkBenDeSjaak
TweakersID: IkBenDeSjaak
Clubnaam: IkBenDeSjaak
Spelersnaam: IkBenDeSjaak
TweakersID: IkBenDeSjaak
[ Voor 4% gewijzigd door IkBenDeSjaak op 09-08-2024 18:05 ]
Had 'm een week geleden al ingevuld. Gaat het goed qua aanmelding/usename e.d?makooy schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:26:
[Afbeelding]
We trappen de eredivisie af met nieuwe banners! Dit is de eerste die wij mogen laten zien![]()
Clubnaam: FC Zeekomkommer United
Spelersnaam: Martijn
TweakersID: Mooody
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Qua aanmelding in de poule gaat het goed. Zie echter dat je voor deze speelronde nog niet alles hebt ingevuld. Daar kan ik weinig aan doenMooody schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:48:
[...]
Had 'm een week geleden al ingevuld. Gaat het goed qua aanmelding/usename e.d?
Clubnaam: FC Zeekomkommer United
Spelersnaam: Martijn
TweakersID: Mooody
We beginnen uitstekend. 0 punten zal het gaan worden.

⏩ PVOutput☀️
Heb jij geen 5-0 voor Groningen?Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:56:
We beginnen uitstekend. 0 punten zal het gaan worden.