youtube naar mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-02 20:51
Hi,

kan iemand me helpen:

Ik wil voor op vakantie een usb stick maken met mp3 muziek. Ik wil die van Youtube halen maar de converter YTSHORTS geeft niet thuis. Op andere converters gaat Norton piepen.

Iemand idee hoe te handelen dat het wel kan?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Da's niet legaal dus dat gaat niet werken op dit forum. :) Je zult het zelf moeten uitvinden *kuch* youtube-dl *kuch*.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Norton er af gooien en gewoon Microsoft Defender draaien. Goedkoper, lichter en beter :)

Verder zelf wel eens viddly gebruikt in een ver verleden, maar geen idee of dat nog bestaat. Mag je zelf uitzoeken.

Hoe dat ook: dergelijke tools zitten vaak vol met malware, dus dat je antivirus over de groep gaat is niet heel vreemd :)

Als ik je een goede tip mag geven: qobuz.
https://hifi.nl/artikel/3...-Playlist-publiceren.html
Onderaan de pagina vind je een link naar een 60 dagen trial. Das genoeg voor de vakantie. Kun je streamen, maar ook alles downloaden wat je wilt. En na de vakantie cancel je de boel weer :)

Stuk makkelijker, geen geneuzel en volstrekt legaal :)

* The Eagle zelf van de week gedaan, klinkt beter dan Spotify :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:12

pistole

Frutter

Room42 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:12:
Da's niet legaal dus dat gaat niet werken op dit forum. :) Je zult het zelf moeten uitvinden *kuch* youtube-dl *kuch*.
yt-dlp is de fork die (dacht ik) nog wel onderhouden wordt.

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Het zomaar downloaden van copyrighted content is niet toegestaan vanuit Youtube. Om dat te kunnen zul je iets van Youtube Premium moeten afnemen. Alle andere tooling gaan idd. aardig richting illegaal circuit, en dat zijn dan ook zaken die we hier liever niet zien.

Ik sluit dit topic dan ook maar. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.