NZXT H1 V2 word niet herkent door CAM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 15:59
Sinds een paar dagen word mijn NZXT H1 V2 ineens niet meer herkent in NZXT's CAM software wat inhoud dat ik de snelheid van mijn fans niet meer kan veranderen. Het heeft altijd perfect gewerkt maar sinds een paar dagen dus ineens niet meer en ik heb eigenlijk ook geen idee waarom.

Ik heb al geprobeerd om CAM opnieuw te installeren, en ook geprobeerd de beta versie te installeren.
De H1 V2 heb ik uitgezet in device manager en dan weer aangezet, ook geprobeerd om geheel te verwijderen en vervolgens pc te herstarten.
Ik heb de fan headers en usb header opnieuw aangesloten.

Helaas krijg ik in CAM nog steeds de melding "No NZXT devices were found". Dus mocht imand hier toevallig nog wat andere dingen bedenken die ik zou kunnen doen, of als iemand gewoon de oplossing heeft, ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Kleine update.
Na wat contact te hebben gehad met NZXT support en ik had aangegeven welke stappen ik allemaal ondernomen had kwamen zij tot de conclusie dat er waarschijnlijk een defect in de fan controller / hub zit mbt communicatie naar de CAM software. Ondertussen heb ik een vervangende controller gekregen alleen helaas is het probleem nog steeds aanwezig.

Ik zat er aan te denken dat wellicht de usb header op mijn moederbord defect is en dat daardoor CAM dus niet de fans en dergelijke kan zien, alleen zijn de fans en pomp wel zichbaar in de BIOS, en de enige verbinding tussen de fans, pomp, en het moederbord is via de usb header, dus dan zou die gewoon moeten werken neem ik aan?

Ik wacht nu weer op verdere communicatie vanuit NZXT, en mocht iemand toevallig nog ideeen hebben, I'm all ears ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Helaas kan ik er met NZXT support er niet uit komen. Het enige wat zij nog kunnen bedenken is dat inderdaad wellicht er iets mis is met het moederbord. Helaas heb ik geen ander meoderbord rondliggen om te kunnen testen dus ik ga er voor nu gewoon van uit dat er iets niet 100% in orde is met (waarschijnlijk?) de usb header op het moederbord.