Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 15:51
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Ugreen nexode 130

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik kocht net deze powerbank om mijn oneplus 10 pro en xiaomi pad 6, snel kunnen op te laden.

Maar snel is zeer relatief vind ik. De powerbank geeft een max. van 100watt op uitgang 1, echter de waardes op het scherm komen bij het opladen van mijn oneplus 10 pro niet hoger dan 18watt...

De oneplus heeft supervooc 80watt. Ik had toch wat meer verwacht dan de magere 18watt nu.

Idem met de xiaomi pad 6, deze haalt zover ik zag, maar een max van 10_11 watt...

Iemand een idee hoe dit komt?

Mvg.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:22
Je powerbank ondersteunt dan natuurlijk ook geen supervooc, dat is een eigen protocol van oneplus. Het lijkt te kloppen dat deze met een normale USB-C PD lader niet verder komt dan 18W, zie bijvoorbeeld https://www.reddit.com/r/oneplus/s/eV5HUkgOZn

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 15:51
Xander schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 06:59:
Je powerbank ondersteunt dan natuurlijk ook geen supervooc, dat is een eigen protocol van oneplus. Het lijkt te kloppen dat deze met een normale USB-C PD lader niet verder komt dan 18W, zie bijvoorbeeld https://www.reddit.com/r/oneplus/s/eV5HUkgOZn
Heb jij misschien weet van powerbank die toch 30 of 50 watt geven dan? Effectief voor mijn apparaten.

Ik ga binnen een maand naar Rome, en wil zo nu en dan even snel kunnen bijtanken zeg maar.

Ik dacht deze is een zeer goeie. Maar dan toch niet. 😥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

c4coupe schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 07:16:
[...]

Heb jij misschien weet van powerbank die toch 30 of 50 watt geven dan? Effectief voor mijn apparaten.

Ik ga binnen een maand naar Rome, en wil zo nu en dan even snel kunnen bijtanken zeg maar.

Ik dacht deze is een zeer goeie. Maar dan toch niet. 😥
Kun je niet gewoon een draagbare powerbank kopen, die in je tas past? Ik laat mijn telefoon gewoon in mijn tas bijladen soms.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Je beste optie is de Sharge Pouch: https://sharge.com/products/pouch

Een OnePlus gerichte 10,000mAh powerbank met SUPERVOOC 55W en PD 40W ondersteuning.