Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ugreen nexode 130
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik kocht net deze powerbank om mijn oneplus 10 pro en xiaomi pad 6, snel kunnen op te laden.
Maar snel is zeer relatief vind ik. De powerbank geeft een max. van 100watt op uitgang 1, echter de waardes op het scherm komen bij het opladen van mijn oneplus 10 pro niet hoger dan 18watt...
De oneplus heeft supervooc 80watt. Ik had toch wat meer verwacht dan de magere 18watt nu.
Idem met de xiaomi pad 6, deze haalt zover ik zag, maar een max van 10_11 watt...
Iemand een idee hoe dit komt?
Mvg.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ugreen nexode 130
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik kocht net deze powerbank om mijn oneplus 10 pro en xiaomi pad 6, snel kunnen op te laden.
Maar snel is zeer relatief vind ik. De powerbank geeft een max. van 100watt op uitgang 1, echter de waardes op het scherm komen bij het opladen van mijn oneplus 10 pro niet hoger dan 18watt...
De oneplus heeft supervooc 80watt. Ik had toch wat meer verwacht dan de magere 18watt nu.
Idem met de xiaomi pad 6, deze haalt zover ik zag, maar een max van 10_11 watt...
Iemand een idee hoe dit komt?
Mvg.