Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
V4-poorts NVMe Naar PCI-e Host Controller Uitbreidingskaart, M.2 NVME Naar PCIe X16 Adapter, M Key Hard Drive Converter Reader Uitbreidingskaart(ph44). Wat wil je ermee bereiken? Ik zou willen weten of zon adapter werkt op een x470 gaming plus moederbord
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
MSI x470 met beiden m2 sloten al in gebruik.
Een interne sata harddisk van 2tb is gecrasht en zou nu graag een sata ssd of een nvme willen kopen om deze ontbrekende storage weer in vorige staat te herstellen.
Liefst advies of tips om het snel te laten werken.
Ik las al:
NVME via pci is minder snel dan rechtstreeks m2 slot, hou er rekening mee dit moederbord bevat pci 3.0 en niet 4.0.
Wat is hierin handig en of de beste aankoop.
Ik las ook al dat sata ssd trager is dan nvme via pci e, alleen pci e doet wat nare of bijwerkingen zoals speed naar beneden of langer boot times en of vereist raid ofzo?
Klopt dit?
Ik zoek een?
V4-poorts NVMe Naar PCI-e Host Controller Uitbreidingskaart, M.2 NVME Naar PCIe X16 Adapter, M Key Hard Drive Converter Reader Uitbreidingskaart(ph44). Wat wil je ermee bereiken? Ik zou willen weten of zon adapter werkt op een x470 gaming plus moederbord
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
MSI x470 met beiden m2 sloten al in gebruik.
Een interne sata harddisk van 2tb is gecrasht en zou nu graag een sata ssd of een nvme willen kopen om deze ontbrekende storage weer in vorige staat te herstellen.
Liefst advies of tips om het snel te laten werken.
Ik las al:
NVME via pci is minder snel dan rechtstreeks m2 slot, hou er rekening mee dit moederbord bevat pci 3.0 en niet 4.0.
Wat is hierin handig en of de beste aankoop.
Ik las ook al dat sata ssd trager is dan nvme via pci e, alleen pci e doet wat nare of bijwerkingen zoals speed naar beneden of langer boot times en of vereist raid ofzo?
Klopt dit?