Mijn vraag
mijn monitor vertoont flikkerend gedrag op de linkerzijde van het scherm, precies tot de helft.
het gaat om een widescreen (34" type AW3420dw).
is dit nog op te lossen?
[Video: https://gifyu.com/image/StUdj]
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- monitor staat op bureau en is vervolgens "ineens" gaan flikkeren. (m.a.w. er is niet mee gegooid)
- kabels en poorten gecheckt (zowel DP als HDMI geprobeerd)
- bronsysteem/GPU gecheckt (zowel pc als raspberry pi met slechts terminal)
- flikkeren tot precies de helft van het scherm, rechterkant is gewoon bruikbaar máár respons als muis wordt trager verwerkt
- flikkeren start vrijwel direct, en als ik mazzel heb vanaf 1 minuut (max) gebruikstijd
- natuurlijk net buiten de garantie en heb inmiddels begrepen dat Dell weinig aandacht besteed aan dit soort zaken (buiten garantie)
- pc zaak gebeld, maar die gaan niet in op monitoren
kort gezegd:
heeft het zin hier moeite in te steken om te (laten) fixen?
ik zou het echt heel zonde vinden na 4 jaar en dan ook zo'n dure monitor
wat zouden jullie doen?
mijn monitor vertoont flikkerend gedrag op de linkerzijde van het scherm, precies tot de helft.
het gaat om een widescreen (34" type AW3420dw).
is dit nog op te lossen?
[Video: https://gifyu.com/image/StUdj]
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- monitor staat op bureau en is vervolgens "ineens" gaan flikkeren. (m.a.w. er is niet mee gegooid)
- kabels en poorten gecheckt (zowel DP als HDMI geprobeerd)
- bronsysteem/GPU gecheckt (zowel pc als raspberry pi met slechts terminal)
- flikkeren tot precies de helft van het scherm, rechterkant is gewoon bruikbaar máár respons als muis wordt trager verwerkt
- flikkeren start vrijwel direct, en als ik mazzel heb vanaf 1 minuut (max) gebruikstijd
- natuurlijk net buiten de garantie en heb inmiddels begrepen dat Dell weinig aandacht besteed aan dit soort zaken (buiten garantie)
- pc zaak gebeld, maar die gaan niet in op monitoren
kort gezegd:
heeft het zin hier moeite in te steken om te (laten) fixen?
ik zou het echt heel zonde vinden na 4 jaar en dan ook zo'n dure monitor
wat zouden jullie doen?