Ik heb te weinig onderzoek gedaan om het te onderbouwen, maar mijn gevoel zegt dat de prijzen van de door jullie geadviseerde modellen niet helemaal overeen komen met de actuele prijs.
Is mogelijk ook een kwestie van vraag aan aanbod, kan me voorstellen dat als veel mensen jullie advies volgen, de prijs omhoog gaat, vanwege lager aanbod. Indien dat het geval is, zouden jullie daar mogelijk op moeten anticiperen?? Of in ieder geval uitgaan van de gemiddelde prijs. Kan me ook voorstellen dat indien een model door één shop net onder de €500 of €700, en het daar op raakt, de prijs meteen omhoog schiet.
Lenovo ThinkBook 16 G6 ABP (21KK001KMH) Deze gaat iig €125 eroverheen
Acer Swift X SFX14-41G-R75H Deze gaat er €200 overheen
Lenovo IdeaPad Slim 5 16IAH8 (83BG002BMH) Deze gaat er €200 overheen
Concrete vraag is vooral: bepalen jullie de categorie waarin de laptop valt onder de gemiddelde prijs, of laagst geadverteerde prijs?
Is mogelijk ook een kwestie van vraag aan aanbod, kan me voorstellen dat als veel mensen jullie advies volgen, de prijs omhoog gaat, vanwege lager aanbod. Indien dat het geval is, zouden jullie daar mogelijk op moeten anticiperen?? Of in ieder geval uitgaan van de gemiddelde prijs. Kan me ook voorstellen dat indien een model door één shop net onder de €500 of €700, en het daar op raakt, de prijs meteen omhoog schiet.
Lenovo ThinkBook 16 G6 ABP (21KK001KMH) Deze gaat iig €125 eroverheen
Acer Swift X SFX14-41G-R75H Deze gaat er €200 overheen
Lenovo IdeaPad Slim 5 16IAH8 (83BG002BMH) Deze gaat er €200 overheen
Concrete vraag is vooral: bepalen jullie de categorie waarin de laptop valt onder de gemiddelde prijs, of laagst geadverteerde prijs?
[ Voor 16% gewijzigd door greatgonzo op 15-07-2024 09:26 ]