ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Vraag
Alle reacties
Het probleem speelt natuurlijk bij meerdere producten, als je het netjes wil oplossen zou je eigenlijk een filter op de grafiek moeten zetten die verkeerde prijzen (>5x hoger dan normaal of iets dergelijks) automatisch weg laat
Zie ook bij andere modellen: uitvoering: Garmin fēnix 7 Pro, Sapphire Solar Edition Grijs (Zwart)
Dank voor het melden. We hebben hier een ticket voor aangemaakt bij ons Dev-team zodat we dit makkelijk zelf kunnen verwijderen.
Helaas moeten we tot het ticket is opgeleverd even geduld hebben met dit soort pieken in de prijsgrafiek.
Helaas moeten we tot het ticket is opgeleverd even geduld hebben met dit soort pieken in de prijsgrafiek.
We zijn een maandje verder, is er zicht op een oplossing? De waarde van de PW grafiek is nul voor checken van historische prijzen / waarde aanbieding bepalen voor deze productgroep.
[ Voor 48% gewijzigd door Bundin op 27-08-2024 11:17 ]
@Bundin Helaas nog niks nieuws. Laatste wat bij mij bekend is, is dat het wordt besproken met het dev-team om te kijken hoe dit het beste aan te vliegen is. Vanwege vakanties hebben onze teams nog niet met elkaar gezeten, dus ik weet niet wat de status is. Nog even geduld dus, helaas.
In de tussentijd verplaats ik dit topic naar Mooie Features, daar is deze meer op zijn plaats.
In de tussentijd verplaats ik dit topic naar Mooie Features, daar is deze meer op zijn plaats.
Ik heb de foutieve prijzen verwijderd uit de database, zodra de cache verlopen is zullen de grafieken weer leesbaar zijn.
Aangezien de foutieve prijzen verwijderd zijn, doe ik deze op slot. Zoals gezegd hebben we een verbetering op onze backlog staan om het eenvoudiger te maken om dit soort prijzen te verwijderen. Mocht iemand in de tussentijd ergens weer fouten tegenkomen, open dan gerust een nieuw topic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.