Games crashen 0xc0000005

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-09 21:15
IK heb sinds september 2023 een nieuwe pc voor mijn moeder aangeschaft.
Alle onderdelen zijn nieuw.
De eerste crash kwam na een week ongeveer, begonnen met Wildmender. 0xc0000005 was de foutmelding in de event viewer.

Gamers die wel crashen:
Wildmender,
Sea of Thieves,
My Time at Sandrock,
Sengoku Dynasty,
Aloft demo

Games die niet zijn gerashed
HearthStone,
Minecraft,
Starfield,
Hogwarts Legacy,
Subnautica
...
Hardware:
  • moederboard: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
  • Processor: AMD Ryzen 5 7600 Boxed
  • Ram: G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5
  • Videokaart: Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G
  • Voeding: MSI MAG A750GL PCIE5 750 watt
  • SSD: Lexar NM790 2TB
Windows 11 pro
...
Ik ben de afgelopen weken aan het puzzelen geweest wat het probleem zou kunnen zijn.
Ik ben deze 2 weken vooral aan het testen geweest op 2 games: Aloft demo en Sengoku Dynasty.
Bij deze games komt de eerste crash meestal binnen het uur.
Na 1 keer crashen en de game opnieuw opstarten komt de crash steeds sneller.
Wat heb ik geprobeerd:
  • Games Herinstalleren
  • Drivers Herinstalleren
  • Windows Herinstalleren
  • Bios update
  • memtest86 (geen issues)
  • furmark (geen issues)
  • Memory terugschroeven van 4800mhz naar 3600mhz
Dit laatste lijkt effect te hebben gehad.
We hebben nu maar 1 crash gehad in de afgelopen week. ipv elke uur met aloft Demo en Lightyear Frontier Demo.

De CPU en Moederboard zouden beide om moeten kunnen gaan met het ram geheugen op 4800mhz?
Ik heb niets geoverclocked staan zo ver ik weet.
...
Ik ben een beetje ten einde raad.
Kan iemand mij een tip geven in de juiste richting?

Beste antwoord (via HellHunterMax op 10-08-2024 10:14)

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:13

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als je integrated graphics uitschakelt, dan verdwijnt dat stukje hardware in de device manager. Maar dat betekent niet dat de bestanden van een Radeon driver verwijderd is.

Ik wil zeker zijn dat er geen mengsel van Radeon en Geforce bestanden is.

Met 1 latje RAM in de verschillende geheugensloten testen is een goed idee om een goede latje of goede geheugenslot te vinden.

Als de softwarematige factoren geëlimineerd zijn, dan blijft laten testen in een computerwinkel over. Die kunnen met andere RAM, SSD, CPU, moederbord, voeding,... crosstesten totdat het probleem vanuit jouw PC naar andere PC verplaatst.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Lijkt het iets met het geheugen te maken te hebben, zou je misschien kunnen testen met 1 reepje geheugen? En deze ook te stoppen in slot 1 volgens het moederbord.

Mocht het niet baten probeer dan de andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:46

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Is het wellicht temperatuur gerelateerd?
Je geeft aan dat het ~uur duurt voor de eerste crash maar daarna vaker voor komt?

En anders om-en-om een van de twee RAM modules losstaand testen in verschillende sloten?
Problemen met RAM kunnen echt heel vaag zijn en hoeven niet altijd terug te zien zijn in memtest.

Het lijkt wel een hardware probleem, gezien Windows herinstallatie al niet werkt.
Maar dan zou je eigenlijk een voor een componenten moeten wisselen met een andere PC en dan checken of het probleem zich nog steeds voordoet.

Omdat het bij een aantal games specifiek niet voor doet, zou videokaart ook nog een optie zijn.

____

Maar verder dan dat, sterkte, ik kom niet veel verder dan een generiek antwoord, maar hopelijk heeft iemand op dit forum ervaring met het oplossen van een vergelijkbaar probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door Accretion op 14-07-2024 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
Accretion schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:14:
Is het wellicht temperatuur gerelateerd?
Je geeft aan dat het ~uur duurt voor de eerste crash maar daarna vaker voor komt?
Eens dat vind ik ook bijzonder.
Ik heb alle tempraturen gecontroleerd die ik kon vinden maar die leken allemaal binnen de maximale te liggen.
Dus ik heb niet het idee dat het daaraan KAN liggen?
hebben jullie er iets aan als ik post hoe warm de onderdelen zijn?
Lijkt het iets met het geheugen te maken te hebben, zou je misschien kunnen testen met 1 reepje geheugen? En deze ook te stoppen in slot 1 volgens het moederbord.
En anders om-en-om een van de twee RAM modules losstaand testen in verschillende sloten?
Problemen met RAM kunnen echt heel vaag zijn en hoeven niet altijd terug te zien zijn in memtest.
Ik zal ze idd een voor een nogmaals testen door de games te spelen.
Maar dan zou je eigenlijk een voor een componenten moeten wisselen met een andere PC en dan checken of het probleem zich nog steeds voordoet.
Ik heb helaas geen soortgelijke pc liggen :( mijn eigen is een intel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:12

Agent47

I always close my contracts.

Download BSOD viewer en gooi het log hier eens neer?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
Agent47 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:29:
Download BSOD viewer en gooi het log hier eens neer?
Ik wil dat best proberen vanavond maar het zijn geen BSOD's die ik krijg. puur de applicatie die zichzelf afsluit.

Ik weet niet of je info uit de Eventviewer kan gebruiken??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
HellHunterMax schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:54:

Wat heb ik geprobeerd:
  • Games Herinstalleren
  • Drivers Herinstalleren
  • Windows Herinstalleren
  • Bios update
  • memtest86 (geen issues)
  • furmark (geen issues)
  • [b]
  • Memory terugschroeven van 4800mhz naar 3600mhz
  • [/b]
Dit laatste lijkt effect te hebben gehad.
We hebben nu maar 1 crash gehad in de afgelopen week. ipv elke uur met aloft Demo en Lightyear Frontier Demo.
Waarom test je met DEMO's? Demo's staan erom bekend nog niet af te zijn en kunnen dus crashes veroorzaken. Ik zou dus niet direct vreemd op kijken als dit gebeurd.
De games die niet bij je crashen zijn juist games die al Final zijn en meerdere updates hebben. Dit bewijst dat over het algemeen dat het meer aan de games zelf ligt, dan aan je geheugen.

Verder snap ik niet helemaal waarom je je geheugen zo laag wilt terug krikken. Basis snelheid van DDR5 voor dit geheugen is 4800Mhz. Dat zou prima moeten lopen.
Je kan wel proberen om in het BIOS je geheugen op 6000Mhz te zetten via EXPO, gezien dat ook ondersteund zou moeten worden. Zorg wel dat je de laatste BIOS versie hebt.
De laatst STABLE versie is 7D75v1I
De CPU en Moederboard zouden beide om moeten kunnen gaan met het ram geheugen op 4800mhz?
Klopt, dit is de basis snelheid van DDR5 geheugen van je jouw modules
Ik ben een beetje ten einde raad.
Kan iemand mij een tip geven in de juiste richting?
Zie mijn feedback hierboven.

Resumé:

- BIOS Up2date met laatste STABLE versie
- Testen met geheugen op 4800Mhz en op 6000Mhz via EXPO in je BIOS
- Zorgen dat alle drivers up2date zijn waaronder dus ook Chipset, video, LAN, sound etc.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En die games he. Zijn dat legale games of illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
Agent47 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:56:
En die games he. Zijn dat legale games of illegaal?
HAHAHAH :P

Allemaal legaal
Wylana schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:48:
Waarom test je met DEMO's? Demo's staan erom bekend nog niet af te zijn en kunnen dus crashes veroorzaken. Ik zou dus niet direct vreemd op kijken als dit gebeurd.
De games die niet bij je crashen zijn juist games die al Final zijn en meerdere updates hebben. Dit bewijst dat over het algemeen dat het meer aan de games zelf ligt, dan aan je geheugen.
Ja eens hoor Demo's testen is vragen om problemen, het was voor mij de makkelijkste manier om dit probleem te triggeren. Gezien ik zelf de Demo's op mijn eigen PC ook probeer en daar het issue NIET heb.
En Sea of Thieves geen demo is.
En De errors in de event Viewer voor alle spellen die crashen allemaal 0xc0000005 zijn.

Dacht ik dan test ik het simpel op de demo's.
Ik hoef het betreffende spel niet eens te "spelen" alleen het spel aanzetten weglopen en een uur later terugkomen en ik heb 90% kans dat die gecrashed is.
Verder snap ik niet helemaal waarom je je geheugen zo laag wilt terug krikken. Basis snelheid van DDR5 voor dit geheugen is 4800Mhz. Dat zou prima moeten lopen.
Helemaal eens en dat WIL ik ook helemaal niet maar ik wist niets anders te doen. en dit lijkt wel effect te hebben.
Je kan wel proberen om in het BIOS je geheugen op 6000Mhz te zetten via EXPO, gezien dat ook ondersteund zou moeten worden. Zorg wel dat je de laatste BIOS versie hebt.
De laatst STABLE versie is 7D75v1I
Geprobeerd maar bij beide zijn de games gecrashed :(
Ik ga nogmaals proberen en ditmaal met een fully released game.

Dank je wel voor je uitgebreide input!

[ Voor 0% gewijzigd door HellHunterMax op 15-07-2024 17:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Post HWiNFO64 screenshots van "system summary" en "sensor status" tijdens of na het gamen.

BIOS updaten voor betere DDR5-geheugen compatibiliteit en zet EXPO aan om je geheugen op 6000 MT/s te draaien zoals dat in de QVL staat. Ik neem aan dat je 2 latjes hebt, want 4 is niet ondersteund.

Het kan aan de game versie/patch/season in combinatie met grafische kaart driverversie liggen. Er zijn veel onbekende games gemeld.

Blijkbaar draaien de bekende games zoals Minecraft, Starfield en Hogwarts Legacy wel zonder crashes. Je kan met UE5 games zoals Fortnite, The Finals,... ook testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
rapture schreef op maandag 15 juli 2024 @ 20:11:
BIOS updaten voor betere DDR5-geheugen compatibiliteit en zet EXPO aan om je geheugen op 6000 MT/s te draaien zoals dat in de QVL staat. Ik neem aan dat je 2 latjes hebt, want 4 is niet ondersteund.
Het zijn idd 2 stikkies, EXPO zal ik later nogmaals proberen.
Blijkbaar draaien de bekende games zoals Minecraft, Starfield en Hogwarts Legacy wel zonder crashes. Je kan met UE5 games zoals Fortnite, The Finals,... ook testen.
Sengoku Dynasty Draait op UE5.
Ik ben nu nogmaals Hogwarts Legacy aan het testen met RAM op 4800mhz.
Ik had zowel Hogwarts als Aloft aanstaan als test, en beide games zijn gecrashed.
Van hogwarts zie ik niets terug in de logs van eventviewer maar aloft wel.
Ik ben nu nogmaals hogwarts aan het draaien zonder aloft ernaast.
Weer gecrashed:
Faulting application name: HogwartsLegacy.exe, version: 4.27.2.0, time stamp: 0x66760f4a
Faulting module name: HogwartsLegacy.exe, version: 4.27.2.0, time stamp: 0x66760f4a
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x000000000175d786
Faulting process id: 0x0x9D0
Faulting application start time: 0x0x1DAD6E65B2C6050
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Hogwarts Legacy\Phoenix\Binaries\Win64\HogwartsLegacy.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Hogwarts Legacy\Phoenix\Binaries\Win64\HogwartsLegacy.exe
Report Id: 8f895dd9-0fbf-484e-8cb6-e9464b2d0df4
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
Post HWiNFO64 screenshots van "system summary" en "sensor status" tijdens of na het gamen.
Screenshots zijn toegevoegd.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VzpKrnpAsJjQmfHnnI1y_MvFfn4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/edCEspb9j0iuU1dHVvHz26Kj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0Web6vp0MaQtnMIp7u8BJt38ho=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S2sdW4CU5HRnbecNuS4hOvax.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6VFFhrdaoV0p5Vfzei7jPwshKM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nsOWKcJyYqYAi9BPfrAMbjii.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4o_zPgjisxmUNZBqx3EkaRrxQ_k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wt49mJW2ke5wSEESDZfZTsQi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FtbK-kXk-y0X5A7K8RLQ2SNzag=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pnsK8qOwVvvWejTos6heCRP3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door HellHunterMax op 15-07-2024 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
Het ligt dus nu niet meer aan specifieke games :(
Blijkbaar crashed hogwarts legacy dus ook.
Ik heb die voorheen alleen niet terug kunnen vinden in de Event viewer vandaar dat ik dacht dat die nooit was gecrashed en mijn moeder heeft daar ook nooit wat over gezegd destijds.

nu aan het testen met EXPO aan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2snWUdR3tO-li2ZNIqaW3uD4cOo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mqicGe8R5FdnXPGMdbS5D4f6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door HellHunterMax op 15-07-2024 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb de BIOS-versie, de gerapporteerde DIMM-slots,... nagekeken.

Ik zie dat de onboard graphics van de CPU meer of minder vermogen vraagt. Kan je dat uitschakelen zodat je alleen de RTX 4070 gebruikt?

Zijn er zowel AMD Radeon als Nvidia GeForce drivers tegelijkertijd geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
rapture schreef op maandag 15 juli 2024 @ 21:12:

Ik zie dat de onboard graphics van de CPU meer of minder vermogen vraagt. Kan je dat uitschakelen zodat je alleen de RTX 4070 gebruikt?

Zijn er zowel AMD Radeon als Nvidia GeForce drivers tegelijkertijd geïnstalleerd?
Dank je voor het kijken!
Origineel toen ik windows nog niet herinstalled had stond er inderdaad zowel AMD Radeon als Nvidia drivers geinstalleerd. toen heb ik de AMD Radeon drivers deinstalled, maar het mocht niet baten.

Nu ik windows opnieuw heb geinstalleerd heb ik geprobeerd het minimale aan drivers te installeren maar dit leek geen verschil te maken.

Hogwarts is nu nog aan het draaien met EXPO aan.
Zo dra dit "klaar" is zal ik proberen in de bios, de onboard graphics daar uit te schakelen en een check doen op AMD Radeon drivers die mogelijk automatisch installed zijn geraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Voor het verwijderen van grafische kaart drivers kan je DDU in safe mode draaien.

Voor als je info over safe mode in Windows 11 nodig hebt: Start your PC in safe mode in Windows - Microsoft Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
rapture schreef op maandag 15 juli 2024 @ 21:42:
Voor het verwijderen van grafische kaart drivers kan je DDU in safe mode draaien.

Voor als je info over safe mode in Windows 11 nodig hebt: Start your PC in safe mode in Windows - Microsoft Support
Hogwarts was helaas weer gecrashed met EXPO aan.
Zojuist in de bios de Itergrated graphics card disabled gezet.
Gekeken tussen de apps en zag daar niets van AMD of Radeon tussen staan, dus er lijkt geen driver geinstalleerd te zijn voor die "kaart".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
oh en direct weer een crash :(
Helaas niets te zien in de event viewer over de crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
Ik zal morgen de RAM sticks 1 voor 1 testen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als je integrated graphics uitschakelt, dan verdwijnt dat stukje hardware in de device manager. Maar dat betekent niet dat de bestanden van een Radeon driver verwijderd is.

Ik wil zeker zijn dat er geen mengsel van Radeon en Geforce bestanden is.

Met 1 latje RAM in de verschillende geheugensloten testen is een goed idee om een goede latje of goede geheugenslot te vinden.

Als de softwarematige factoren geëlimineerd zijn, dan blijft laten testen in een computerwinkel over. Die kunnen met andere RAM, SSD, CPU, moederbord, voeding,... crosstesten totdat het probleem vanuit jouw PC naar andere PC verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
Dank voor je input! Dank je wel voor het meedenken en de tijd die je besteed!

Zojuist (zodat mijn moeder morgen overdag hopelijk ietswat kan gamen) het ram weer terug geshroefd naar 3600mhz.
Toen toch nog eventjes hogwarts legacy opgestart en die crashte bijna direct weer.
Lijkt op een of andere manier ook te maken te hebben met tempratuur ofzo?

Ik zal morgen ook weer even die intergrated graphics aan zetten dan drivers verwijderen en dan uitzetten.
kijken of het helpt.

En dan als last resort zal ik idd even een Computerwinkel opzoeken denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

HellHunterMax schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:34:
Dank voor je input! Dank je wel voor het meedenken en de tijd die je besteed!

Zojuist (zodat mijn moeder morgen overdag hopelijk ietswat kan gamen) het ram weer terug geshroefd naar 3600mhz.
Toen toch nog eventjes hogwarts legacy opgestart en die crashte bijna direct weer.
Lijkt op een of andere manier ook te maken te hebben met tempratuur ofzo?

Ik zal morgen ook weer even die intergrated graphics aan zetten dan drivers verwijderen en dan uitzetten.
kijken of het helpt.

En dan als last resort zal ik idd even een Computerwinkel opzoeken denk ik :(
En in event viewer? Kan je daar niks vinden na de crash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Draai eens memtest86+ voor minimaal 24 uur, zou mij niet verbazen als het RAM defect is. De korte tests daarvan sluiten niet direct uit dat je géén problemen hebt. Check ook of het RAM op de QVL staat van het moederbord, AMD cpu of chipsets kunnen behoorlijk picky zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 16-07-2024 08:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Als je de optie hebt, probeer dan de CPU eens te vervangen.
Ik heb een soortgelijk issue eens gehad. Alle denkbare tests gedraaid en ook een stress test voor de CPU gaf geen problemen. Maar iedere keer crasht dan toch een game. bleek toch de CPU te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimh307
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
rapture schreef op maandag 15 juli 2024 @ 21:12:

Ik 'denk' dat jij het bij het juiste eind hebt.

Onboard VGA icm je 4070 zorgt voor problemen. Die had ik in het begin ook totdat ik na flink zoeken de boosdoener kon vinden. Deze eerst verwijderen uit Windows en dan deze keihard in het BIOS blokken.

Draai je geen VM's en wil jij je PC tot 30% sneller willen lopen zonder overklok? Dan éérst in Defender VBS kernisolatie disablen en daarna in het BIOS. Dit doe je door virtualisatie uit te zetten. Deze setting kan best verstopt zitten.

Wil je echt binnen zijn? In Windows muisprecisie uitzetten.

Vóórdat je settings in het BIOS gaat aanpassen, deze eerst updaten en daarna de aanpassingen doorvoeren.

Mijn AM5 build met 7800x3d had een zodanig slechte start dat ik van plan was deze retour te zenden en ik had hem al in de doos gezet. Toen ik las over problemen met AM5 heb ik het BIOS bijgewerkt en systeem is nu al 1 jaar foutloos, geen enkele crash meer gehad. De problemen kunnen zo geniepig zijn dat jan met de pet zo'n systeem onverricht retour doet terwijl het systeem niets mankeert. Gelukkig zijn wij Tweakers in hart en nieren, maar problemen met je systeem (jog of oud) zijn hoe dan ook meer dan vervelend.

Nou, je hebt wat te doen en als je ergens op vastloopt ---- kort lijntje naar ons hier :)

0xC0000005 fouten zijn wel de meest common fouten. Ofwel de klassieke fout, maar waar komen die fouten vandaan? Daar willen wij achter komen.

Een game mag crashen, maar niet elke dag of elk uur. TW3 had hier ook wat C0000005 fouten, maar ongeveer eens per week bij het afsluiten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimh307
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
O wacht. Ik vergeet iets heel belangrijks:

Voer even een 'inplace' upgrade uit?

Hoe doe je dat?

Maak een USB met de media creation tool en start op vanaf USB. Dan voer je een installatie door zonder het wissen van andere data en programma's. Je kunt vanaf dan verder waar je gebleven was. Krijg je die fouten nog steeds voer dan dit door:

code:
1
DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

code:
1
sfc /scannow

Als laatste redmiddel:
code:
1
DISM /Online /Cleanup-image /Restorehealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunterMax
Dank jullie wel allemaal.

Ik kon er niet meer tegen, was het helemaal zat.
Ik heb nieuwe onderdelen besteld.
Moederbord, cpu en ram.

2 weken terug als eerst het ram vervangen. En nu al 2 weken lang crashloos.

De rest gaat nu retour :D
En het oude ram gaat terug voor reparatie/vervanging.

Nogmaals iedereen die input heeft geleverd dank!
Pagina: 1