Laptop met gtx4070 gpu op 42 inch TV aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Topicstarter
Ik ga deze week een laptop, MSI Ketana met de 4070 gpu erin (6gb ram) op een TV aansluiten, LG C3 (oled)
maar weet niet of dit de bedoeling is want het scherm van de laptop is maar 15 inch en de tv 42.

Zijn er anderen die dit ook hebben gedaan? ik kan op Utube e.d. bijzonder weinig over specieke setup vinden.

Bij voorbaat dank.
...

Win 11 Dx 12 hdmi 2.1
...

Zou graag Cyberpunk spelen. (mn laatste game pc is van 2014)
...

[ Voor 7% gewijzigd door Opteronx4 op 14-07-2024 20:03 ]

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:49
HDMI 2.1 kabel van laptop naar tv en gaan. Misschien nog je scaling instellen (ligt er onder andere aan hoe ver je van de tv zit en waar je naar aan het kijken bent (film, game, Office).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opteronx4
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Topicstarter
Oke zou fijn zijn!, ja zit er bovenop, wil m zowel als tv als monitor gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dunedanh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
De fysieke afmetingen van een scherm hoeft niks te maken te hebben met het aantal pixels (de resolutie van het scherm). Je tv is zo te zien een 4k model, houd er rekening mee dat je laptop waarschijnlijk flinke moeite gaat hebben met Cyberpunk op die resolutie.

Een desktop 4070 haalt in Cyberpunk op 4k met medium graphics tussen de 40 en 50 fps, de laptop variant is nog een stuk trager. Je zal dus moeten spelen met je settings (DLSS, graphics, etc) om te kijken wat voor jou het meest speelbare resultaat geeft, maar houd er vast rekening mee dat je geen native resolutie ultra-graphics moet verwachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-06 11:16
Ik denk dat 4K ook een beetje optimistisch is voor de laptop, zeker aangezien hij maar 8GB VRAM heeft. Ik zou Cyberpunk gewoon op 1080P spelen op de TV, dat schaalt prima naar 4K, dan kan je waarschijnlijk alle toeters en bellen wel aanzetten zonder dat je naar een slideshow aan het kijken bent.

[ Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 15-07-2024 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opteronx4
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Topicstarter
Bedankt idd, ik heb 4K helemaal niet nodig! cant wait to play : )

Pagina: 1