Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nigeljordann
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:41
Beste,

Geen idee of dit de juiste categorie is. Ik heb altijd Apple Care gehad, of dit het waard was geen idee, maar toen mijn telefoon gestolen was had ik binnen paar dagen een nieuwe iPhone.

Ben ondertussen 2 weken overgestapt op het Samsung ecosysteem, omdat dit mij als nerd toch meer ligt.

Heb al gelezen dat Samsung Care niet geweldig is. Dit wordt ook uitgevoerd door Bolttech?
Is het het waard om dit te nemen, zeker met diefstal verzekering in mind of is dit het niet waard en kan ik bijvoorbeeld beter een inboedelverzekering nemen (zit mobiel hier ook bij?)

En mocht ik geen Samsung care of iets nemen. Is het dan handig om bij Samsung te repareren of eerder bij Coolblue of Phonelab?

Ben zelf nog een inwonend student trouwens

Ik hoor graag jullie ervaringen hier over!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:24
diefstal van mobiel op straat valt vaak niet onder inboedelverzekering , maar controleer je eigen polisvoorwaarden.
samsung care: hoe voorzichtig ben jij met je spullen?
reparatie kan ik niet bij helpen, nog nooit hoeven te gebruiken.

Dus, controleer eerst je huidige verzekeringen, daarna nadenken of je samsung care nodig hebt...
Hoeveel kost het vs kan je zelf een potje maken? Of ben je niet goed met sparen en moet einde van de maand je rekening op 0 euro staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-04 10:23

Barrycade

Through the...

Als je inwonend bent wellicht moet je dan even je ouders naar hun polis voorwaarden vragen.

Er zijn meerdere manieren ook kostbaarheden verzekering etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:33
Regel is, een verzekering sluit je af voor onvoorziene kosten die je niet kunt betalen.
Als morgen de telefoon kapot gaat of gestolen wordt, kun je een andere telefoon of reparatie veroorloven? Zo ja, zou ik niet verzekeren, maar wel risico beperken. Die ?120? Euro per jaar die je uitspaart door niet te verzekeren loopt immers hard op.

Acties om risico te beperken zijn goede hoes om telefoon voor stuiter schade beperken. Eventueel een screenprotector erbij (al doe ik dat zelf niet op dit moment).
Voor diefstal, stel je Samsung account in met Find my Samsung, steelt iemand de telefoon of verlies je die is de telefoon terug te zoeken. Stop ook een briefje in de telefoon hoes met contactgegevens als je verloren bent dat bijvoorbeeld je ouders gebeld worden (niet je eigen nummer want je bent de telefoon kwijt).