hub!

Pagina: 1
Acties:

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok ik heb dus net mn lieve hubje vermoord door de polariteit van mn universele adapter per ongeluk om te draaien :'(

Ik moet dus een nieuwe!
Net ff in de pricewatch gegluurd en daar staan wel simpele hubjes van Target, Safeway, MRI, Unex en Compaq enzo.
Maar wat is nou een beetje een relaxte hub? In principe heb ik aan een 4 poorts en 10Mbit genoeg.
Wat zijn jullie ervaringen?

Of zal ik maar gelijk een goedkope switch kopen :?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:15
Als je iets anders koop zou ik zeker niet twijfelen over een hun en een switch . Meteen een Switch nemen !!

maar hoe ver is je hub kaduuk ?? of is intern het zekeringetje door ? (die dingen kunnen de vreemdste vormen en kleuren hebben)

Repareren doe je zo.

• DaRoot
  • Laatst online: 21-08 08:57

DaRoot

Some say...

Heb zelf een 8-poorts 10/100 Sitecom NexHub gevalletje/dingetje... Bevalt prima! kunt er zowel 10 als 100 apparaten op aansluiten... draaien dan allemaal op hun maximale snelheid en kunnen ook onderling verbinding maken... dus zowel 4x 10 en 4x 100 kunnen allemaal elkaar zien... werkt echt perfect...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Of je een hub of switch neemt, moet je zelf weten, hangt een beetje van het gebruik af.

Voor serieus internet delen, en aardig wat onderling verkeer, is een switch aan te raden.

Verder zijn de goedkopere hubs (rond de 100 gulden), best aardig hoor, ik heb er iig geen problemen mee.

• sjuk425
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 23:57 schreef Sine het volgende:
maar hoe ver is je hub kaduuk ?? of is intern het zekeringetje door ? (die dingen kunnen de vreemdste vormen en kleuren hebben)
Ik heb em al open gehaald maar er zitten geen zekeringetjes in. Er valt ook niet veel aan te zien maar hij stonk wel ff lekker :)
Hij doet gewoon niks meer.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

;)
<zwaar offtopic >

k was gisteren bij pc discount in hengelo en daar wilde mij iemand een leuke hub voor veel te veel verkopen , ik vroeg em toen of ie ook kroonstenen verkocht , wat moet je daar dan mee , ik : dan doe ik et daar wel mee !

< het spijt me maar ik moest et ff kwijt >

ik heb hier zelf een aantal sitecom hubs staan en die bevallen zeer goed .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een 5-poorts 10/100mbit switching hubje met 5 computers (waarvan 1 10mbit).. internet delen, printen en af en toe wat bestandjes (van 600mb) overzenden.. gaat goed, heb je geen switch voor nodig hoor. Geloof dat ie rond de 200 gulden was ofzo (al wel een tijdje geleden overigens :)).

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

voor rond de 150,- hebbie bij mycom bijv. een 10/100Mbit HUB met 5 poorten.

btw switch is wel iets beterz maar je moet zelf kijken. van wat is je budget en wat wil je maximaal uitgeven. btw 2e hands kan ook goed. gewoon ff zeggen dat je een HUB zoekt bij vraag & aanbod en je krijgt toch wel een aantal HUB;s aangeboden.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=19] :).

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Verplaatst van [forum=19] naar [forum=6] :).

Dit is toch echt hardware item en geen netwerk probleem item.

I believe what I want to Believe

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Bij Gistron ligt al een tijdje een 8 poorts switch voor 159 gulden.. Dingetje werkt prima! Ik denk dat je ze niet goedkoper kan krijgen!
Hier is ook nog een topic over:

[topic=219884]

Wees consequent, maar niet altijd

• stekkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-07 11:54
zit er geen voltage regulator in die een beetje kapot is?
Pagina: 1