Crashes Detonator 4 onder XP...

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Helaas is voor mij de lol er ff af want hij loopt (hier) vrij onstabiel...
Ik hoef maar een beetje in het startmenu te rommelen en hij freezed :(

Volgens de mensen in een ander topic ligt het er absoluut niet aan dat de drivers niet certified zijn,wat ik ook wel geloof.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Kan het aan de hardware liggen? (denk het niet)

Geforce 2 GTS
Via Bordje
Thunderbird

Help :)

Verwijderd

Laatste BIOS erop, en Fail-Safe defaults laden.
Misschien dat ie het dan doet, hier werkt ie perfect, ben 17% erop vooruitgegaan met mn GF3

Verwijderd

Bij mij liep hij ook constant vast. Ik heb toen mijn oude Hercules drivers (14.10) er weer opgezet. Heb hem toen opnieuw opgestart. Daarna heb ik de Hercules drivers weer uninstalled en daarna heb ik de Detonator XP geinstalleerd. Ze lopen nu wel gewoon stabiel.

Ik gebruik trouwens 98SE en ik heb een 3D Prophet II GTS 32MB

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik ben ook niet onder de indruk...

Zo te zien niks sneller in games, misschien iets heb nog geen games gebenched.

3dMARK2000 21.81 : 6320 en met 6.35 : 6570
3dMARK2001 is wel sneller, verschilt nogal welke drivers ik gebruik, maar bijv. 12.90 of 10.80 bijna net zo snel.

3dmark2000 is echt belangrijker voor mijn geforce2, kheb toch geen directx8 games (zoveel zijn er ook nog niet).

• Moon
Hmmm...

Het lijkt erop dat hij weer een beetje stabiel loopt, laten we het hopen want ik denk dat ik niet langer kan wachten om weer een beetje redelijk te kunnen gamen...

• Moon
Op maandag 10 september 2001 23:47 schreef TweakGuy het volgende:
Laatste BIOS erop, en Fail-Safe defaults laden.
Misschien dat ie het dan doet, hier werkt ie perfect, ben 17% erop vooruitgegaan met mn GF3
Bedankt voor je tip, maar ik heb helaas nog nooit de BIOS van mijn moederbord ge-update...
Voordat ik me hierin verdiep, denk je werkelijk dat dit het euvel kan verhelpen?

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jep, zo'n BIOS update kan de raarste problemen verhelpen. En ik spreek uit eigen ervaring! :)

• Moon
Het is gelukt, heb de nieuwste BIOS voor de A7v erop gegooid en het probleem is verholpen.. :D

Thanks Tweakguy!
Pagina: 1