Dyson v12 slim gaat hele tijd aan en uit

Pagina: 1
Acties:

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-10 16:46
Onze Dyson v12 is nu 6 maanden oud. Probleem wat ik opeens heb is dat die bij inschakelen meteen weer uit gaat. Dus hij draait 2 seconden en dat was het. Dyson heb ik al helemaal schoongemaakt plus nieuwe filter erin maar het probleem blijft. Na 10 keer aan en uit lijkt de wel opeens te werken.

Iemand een idee waar het probleem ligt ?

Dyson heb ik top schoongemaakt dus niks is verstopt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
6 maanden oud, schoonmaken en filter(s?) vervangen helpt niet → garantie claimen.

The devil is in the details.

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:33
Recent exact hetzelfde probleem gehad met de V15.
Garantie geclaimd en zonder enig probleem een nieuwe gekregen van Dyson.

Lijkt dus een bekend probleem te zijn daar, want ze hebben 'm niet eens gerepareerd maar direct vervangen.

succes!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:01
6 maanden oud, nobrainer toch? Garantie, klaar.

Roomba E5 te koop

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
nrdnmg schreef op zondag 14 juli 2024 @ 00:17:
Recent exact hetzelfde probleem gehad met de V15.
Garantie geclaimd en zonder enig probleem een nieuwe gekregen van Dyson.

Lijkt dus een bekend probleem te zijn daar, want ze hebben 'm niet eens gerepareerd maar direct vervangen.

succes!
Ze zijn amper te repareren en de kostprijs is waanzinnig laag, dus zijn ze erg vrijgevig net het vervangen.

• bjornricardo33
Dankje! ga het aanmelden

• DeepM
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-10 17:44
Ik hebt dit probleem ook sinds een week. De mijne is anderhalf jaar oud. Contact gehad met Dyson en vertelde dat ik met een volle accu de in 1 keer leeg moest draaien en dan opnieuw opladen. Heb dit twee keer gedaan en het heeft niet geholpen. De stofzuiger valt nu nog meer uit dan voorheen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Onder garantie laten vervangen, dit probleem had ik ook met m’n V12. Onze V15 blijft wel goed werken. Geen idee wat het kan zijn.

39

• peter243
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-08 20:13
Dit gehad met ouder type. Via youtube reparatiefilmpje gevonden wat heeft gewerkt. Echter binnen garantie lijkt mij dit aan Dyson om op te lossen.

• bjornricardo33
ja dyson stuurt mij een hoofdunit toe per post dus daarmee zou het opgelost moeten zijn.

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toevallig ook ervaringen buiten de garantieperiode? Onze V12 is 2 jaar en 2 maanden en vertoont nu hetzelfde issue 😢...
Niet gekocht bij Dyson zelf, maar via Coolblue kom ik in een standaard reparatieprocedure en dan betaal je al €65 onderzoekskosten...

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:33

aex351

I am the one

De filter gaat niet oneindig mee. Probeer deze schoon te maken en anders te vervangen. Wanneer de filter te verzadigd is geraakt dan stopt de stofzuiger met werken. De Dyson geeft dan een foutmelding.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 03:17:
De filter gaat niet oneindig mee. Probeer deze schoon te maken en anders te vervangen. Wanneer de filter te verzadigd is geraakt dan stopt de stofzuiger met werken. De Dyson geeft dan een foutmelding.
Ja hebben we zeker schoongemaakt, ziet eruit als nieuw. We gebruiken deze stofzuiger ook alleen maar naast de robotstofzuiger en traditionele stofzuiger. Hij valt nu steeds na enkele seconden uit, en na 5-10x starten doet ie het wel gewoon een half uur. Geen melding op het display 🤔

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• bascardi1863
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-10 14:54
Geen Dyson meer kopen !!!
Denk goed na, eerst googlen en zoeken op haperende Dysons V10, V11 t/m V15...allemaal dezelfde problemen. En net nadat de 2jr om is dan is Dyson niet thuis.
Ik ga weer terug naar betrouwbaarder merk... maar NOOIT meer Dyson

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:33

aex351

I am the one

bascardi1863 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:18:
Denk goed na, eerst googlen en zoeken op haperende Dysons V10, V11 t/m V15...allemaal dezelfde problemen. En net nadat de 2jr om is dan is Dyson niet thuis.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Wat ik eerder al aangaf. Het gebeurt zodra de filter op is. Je kan deze een aantal keer schoonmaken, maar op een gegeven moment gaan de prestaties echt achteruit. Verder heb ik gehad dat de accu vervangen moest worden. Daarna deed alles het weer als nieuw.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 31-10 16:17
bascardi1863 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:18:
Hier alleen maar positief over Dyson. Hebben er 2 in ons huishouden(voor gelijkvloers en bovenverdieping), een V8 en V12. De V8 al 5 jaar in gebruik en de V12 een jaar of twee denk ik. Gebruiken ze als 'hoofd'stofzuiger, dus geen robotstofzuiger erbij ofzo. Altijd goed onderhouden en nooit problemen gehad.

• bascardi1863
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-10 14:54
Matomatisch schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:30:
[...]

Hier alleen maar positief over Dyson. Hebben er 2 in ons huishouden(voor gelijkvloers en bovenverdieping), een V8 en V12. De V8 al 5 jaar in gebruik en de V12 een jaar of twee denk ik. Gebruiken ze als 'hoofd'stofzuiger, dus geen robotstofzuiger erbij ofzo. Altijd goed onderhouden en nooit problemen gehad.
Misschien een beter ontwerp de V8 en V12...maar in V11 is gewoonweg een ontwerpfout / productfout...veel klachten op internet te vinden...maar een "kwaliteit" "de nr 1 van stofzuigers" zoals zij Reklame maken is het wel vreemd dat men moeilijk doet over 2weken na garantiedatum van 2jr geen coulance is. Medewerkers spreken elkaar ook tegen. Uiteindelijk apparaat kunnen opsturen.. tussen 2 mails zat 6minuten. 1e mail wij hebben uw product ontvangen en 6min. Later helaas is uw machine niet te repareren. Heel vreemd.

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:44
Winnetou schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:10:
Toevallig ook ervaringen buiten de garantieperiode? Onze V12 is 2 jaar en 2 maanden en vertoont nu hetzelfde issue 😢...
Niet gekocht bij Dyson zelf, maar via Coolblue kom ik in een standaard reparatieprocedure en dan betaal je al €65 onderzoekskosten...
Ik heb recent hetzelfde gehad met onze V12 slim detect en die is helaas ook net buiten de garantie. Het is gewoon een erg slecht ontworpen apparaat, er bouwt zich na enige tijd ook stof in de oranje cycloon behuizing en dan krijg je continue 'airways blocked'. Normaal ben ik niet vies van een apparaat open schroeven, maar bij de V12 is er heel veel risico dat je iets stuk maakt. Het internet staat er vol mee.

Ik heb de klantenservice van Dyson gebeld, en die begonnen meteen over onderzoek en reparatiekosten. Echter vind ik dat je van een stofzuiger van bijna EUR 600,- een langere levensduur dan 2 jaar mag verwachten. Het conformiteitsbeginsel, zoals vastgelegd in het consumentenrecht had de Dyson klantenservice echter lak aan.

Tip: bel nog eens een keer met CoolBlue, zij hebben een reparatieverzoek gedaan bij Dyson op basis van non conformiteit. Dyson werkt nog niet echt mee.. "heeft u dit al geprobeerd" , maar mochten we er niet uitkomen heeft CoolBlue toegezegd te bemiddelen.

Hopelijk wordt het opgelost, maar dat dit mijn laatste Dyson product was is inmiddels wel zeker.
Pagina: 1