Dyson v12 slim gaat hele tijd aan en uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16:19
Onze Dyson v12 is nu 6 maanden oud. Probleem wat ik opeens heb is dat die bij inschakelen meteen weer uit gaat. Dus hij draait 2 seconden en dat was het. Dyson heb ik al helemaal schoongemaakt plus nieuwe filter erin maar het probleem blijft. Na 10 keer aan en uit lijkt de wel opeens te werken.

Iemand een idee waar het probleem ligt ?

Dyson heb ik top schoongemaakt dus niks is verstopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
6 maanden oud, schoonmaken en filter(s?) vervangen helpt niet → garantie claimen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:25
Recent exact hetzelfde probleem gehad met de V15.
Garantie geclaimd en zonder enig probleem een nieuwe gekregen van Dyson.

Lijkt dus een bekend probleem te zijn daar, want ze hebben 'm niet eens gerepareerd maar direct vervangen.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:24
6 maanden oud, nobrainer toch? Garantie, klaar.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
nrdnmg schreef op zondag 14 juli 2024 @ 00:17:
Recent exact hetzelfde probleem gehad met de V15.
Garantie geclaimd en zonder enig probleem een nieuwe gekregen van Dyson.

Lijkt dus een bekend probleem te zijn daar, want ze hebben 'm niet eens gerepareerd maar direct vervangen.

succes!
Ze zijn amper te repareren en de kostprijs is waanzinnig laag, dus zijn ze erg vrijgevig net het vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
Dankje! ga het aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepM
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:17
Ik hebt dit probleem ook sinds een week. De mijne is anderhalf jaar oud. Contact gehad met Dyson en vertelde dat ik met een volle accu de in 1 keer leeg moest draaien en dan opnieuw opladen. Heb dit twee keer gedaan en het heeft niet geholpen. De stofzuiger valt nu nog meer uit dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Onder garantie laten vervangen, dit probleem had ik ook met m’n V12. Onze V15 blijft wel goed werken. Geen idee wat het kan zijn.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter243
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-04 22:04
Dit gehad met ouder type. Via youtube reparatiefilmpje gevonden wat heeft gewerkt. Echter binnen garantie lijkt mij dit aan Dyson om op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjornricardo33
ja dyson stuurt mij een hoofdunit toe per post dus daarmee zou het opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toevallig ook ervaringen buiten de garantieperiode? Onze V12 is 2 jaar en 2 maanden en vertoont nu hetzelfde issue 😢...
Niet gekocht bij Dyson zelf, maar via Coolblue kom ik in een standaard reparatieprocedure en dan betaal je al €65 onderzoekskosten...

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:30

aex351

I am the one

De filter gaat niet oneindig mee. Probeer deze schoon te maken en anders te vervangen. Wanneer de filter te verzadigd is geraakt dan stopt de stofzuiger met werken. De Dyson geeft dan een foutmelding.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 03:17:
De filter gaat niet oneindig mee. Probeer deze schoon te maken en anders te vervangen. Wanneer de filter te verzadigd is geraakt dan stopt de stofzuiger met werken. De Dyson geeft dan een foutmelding.
Ja hebben we zeker schoongemaakt, ziet eruit als nieuw. We gebruiken deze stofzuiger ook alleen maar naast de robotstofzuiger en traditionele stofzuiger. Hij valt nu steeds na enkele seconden uit, en na 5-10x starten doet ie het wel gewoon een half uur. Geen melding op het display 🤔

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Pagina: 1