[HL] ping van 800 in cs met 56k

Pagina: 1
Acties:

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb bij counterstrike een gemiddelde ping van 800 (niet speelbaar dus) terwijl ik een 56k modem heb die perfect (5.01 kbps bij kazaa) werkt. Het is een MR2800 Data Fax Modem en mijn computerspecs staan hieronder. Het is wel een Packard Hell pc. Het advies "koop een nieuwe pc" is hier niet van toepassing, want de nieuwe is al onderweg, maar toch zou ik willen weten waar het aan ligt. Tijdens LAN's heb ik een normale ping, net als de rest van de CS'ers.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
- Probeer eens een andere server.
- Ping tweakers.net eens en post je resultaten.

Nja, beetje mongoloide antwoord, maar het ligt echt niet aan jou of je hardware hoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• D-Jay
  • Niet online
ik weet niet of ik het goed gedaan heb, maar ik had een gemiddelde ping van 386 ms na de opdracht in ms-dos-omgeving "ping tweakers.net"
ik zal je de screenshot sturen van de ping

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

andere provider?

hallo

• D-Jay
  • Niet online
ik ben overgestapt van Het Net naar MyWeb, vele malen het snelste getest (daar ligt het dus ook niet aan)
ook heb ik meerdere server geprobeerd, waaronder Wanadoo NL en NWG (ook in NL)
ik heb maar 1,5 kbps down en 0,5 upload in cs, da's gewoon te shittie weinig

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 20:50
Je zou kunnen proberen in HL/CS je "rate" te veranderen (bijv door rate 4000 in het console in te tikken)...Wanneer je rate namelijk te laag is ingesteld gaat ie minder informatie uitwisselen dan ie kan (en houdt de ping dus ook hoog).

Anyway, je zegt het zelf al: je hebt een ping van 386 ms naar www.tweakers.net; ikzelf 20+10+40+30=25 ms gemiddeld (nou niet dat windows 2000 ping zo goed is, maar goed :) ). Ikzelf vind ping < 200 niet te doen, maar > 250 is helemaal onspeelbaar...

Probeer je ouders (?) zover te krijgen over te stappen op ISDN - een vriend van mij heeft ook ISDN (kan geen kabel krijgen >:) ) en z'n ping hangt steeds tussen de 50 en de 80 ms op de gemiddelde server.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Met 56k moet je pings van 190 hebben ofzo...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Probeer eens in te bellen bij gamepoint en speeel daar ffies voor de lol en laat het ons ff weten hoe het is gegaan!

http://www.gamepoint.net/inbel.htm

Je kan trouwens ook als je bent ingebeld ook op andere servers spelen he? >:)

Steam

Verwijderd

mmm ik heb anders wel een 56k6 configuratiescript voor je die moet je executen en stelt cs optimaal in voor 56k

als je wil me icq is 72457814

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-11 07:53

smallboy

N/A

Ach met een 115k modem van kabelfoon gaat online spelen ook bagger. Alleen nfs 5 ging wel redelijk ('s ochtends dan).

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

ik heb ook een ongelovelijk hoge ping...
zo rond de 800 maar die wisselt met 50 als ik gewoon stilsta... als iedereen gaat schieten en een paar smoke grenades los laat is het niet meer te doen..
maar ik heb gewoon een kabelverbinding die het goed doet.

ik ga dat rate 3000 maar eens proberen want voordat ik geformatteerd had speelde ik chill met een ping nooit veel hoger dan +/- 60

King for a day,... fool for a lifetime.

Pagina: 1