Ik heb een domeinnaam en webhosting bij Yourhosting en probeer op hun Plesk omgeving Wordpress te installeren. Ik krijg bij de installatie een foutmelding. De database wordt aangemaakt, maar er kan geen connectie gemaakt worden in de vervolgstap. Zie foto voor informatie over de foutmelding.
Yourhosting reageert niet op de tickets die ik heb ingediend. Is dit probleem bij iemand bekend en weet iemand misschien of dit op te lossen is?
/f/image/TAi2sxaCw4RwwrqAJYtEfawO.png?f=fotoalbum_large)
...
Ik gebruik Yourhosting en Plesk
...
Ik heb geprobeerd zelf een database aan te maken om te kijken of de installatie lukt. Ook heb ik tweemaal een ticket ingediend bij Yourhosting, waarna ik de reactie kreeg om het domeinnaam en klantnr. te noemen. Vervolgens geen reactie meer ontvangen.
...
Yourhosting reageert niet op de tickets die ik heb ingediend. Is dit probleem bij iemand bekend en weet iemand misschien of dit op te lossen is?
/f/image/TAi2sxaCw4RwwrqAJYtEfawO.png?f=fotoalbum_large)
...
Ik gebruik Yourhosting en Plesk
...
Ik heb geprobeerd zelf een database aan te maken om te kijken of de installatie lukt. Ook heb ik tweemaal een ticket ingediend bij Yourhosting, waarna ik de reactie kreeg om het domeinnaam en klantnr. te noemen. Vervolgens geen reactie meer ontvangen.
...