Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesje
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 13-07-2024
Mijn vraag
Is iemand bekend met het probleem dat Galaxy Buds tijdens een telefoongesprek ineens mechanische geluiden geven, en daarna de telefoonverbinding verbreken? Het probleem doet zich niet voor bij het bekijken van video's of beluisteren van muziek of podcasts. Maar omdat het zich niet voordoet als ik gewoon bel (zonder de buds te gebruiken), ga ik er van uit dat het toch echt met de Galaxy Buds te maken heeft.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het zijn al wel iets oudere Galaxy Buds, het eerste model. Mijn telefoon is een Samsung A54.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zowel mijn telefoon als de buds opnieuw geüpdate maar het probleem blijft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Bij video en audio kun je geluid kan het geluid gebufferd/gecached worden, maar bij een telefoongesprek niet, dus daar merk je het gelijk als dat verstoord.

Wat doe je met je telefoon tijdens het bellen? Leg je die neer en loop je weg, of heb je die in je hand en stop je de telefoon in je broekzak? Probeer eens aan de eettafel te gaan zitten, leg de telefoon voor je op tafel en ga dan bellen zonder verder de telefoon aan te raken en blijf gewoon zitten, gaat het dan wel goed?