Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitNeknarf
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb sinds ongeveer anderhalve week geen mobiel internet meer op mijn pixel 6. Provider is Simyo. Ik heb de meest logische stappen al doorlopen. Instellingen nagekeken, mobiele netwerk gereset, telefoon uitgeschakeld en weer aangezet, gekeken in mijn Simyo account daar staat alles ook qua instellingen en genoeg data. Contact gehad met Simyo zelf, die hebben met mij opnieuw alle instellingen doorlopen en alles klopt inderdaad. Same met Simyo ook de netwerkinstellingen en APN en dergelijke nagekeken. Mijn simkaart verwijderd en een E-sim geïnstalleerd. Daarna een nieuwe fysieke simkaart besteld en geactiveerd en de e sim verwijderd. De telefoon een factory reset gegeven (veel gedoe). En nu weet ik het niet meer. Simyo weet het ook niet. Ook contact gehad met Google klantenservice over de pixel 6, de gebruikelijke stappen doorlopen. M het nog vreemder te maken, mijn ex vrouw heeft ook een pixel 6 en hetzelfde probleem.... Strange. Iemand hier heel veel verstand van Android, Pixel telefoons en mobiele telefonie? Bedankt alvast. Groetjes. Tim.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilp85
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 22:56
Dat is vreemd inderdaad. Ik heb een pixel 6 pro en mijn vrouw een pixel 6. Hier geen problemen op dat vlak. Misschien een optie om een simkaart van een kennis of familie in de telefoon te stoppen die niet bij Simyo zitten maar bij een andere provider zoals kpn, odido of Vodafone?