Leesgemak of tweaken Vijf e-readers van zes inch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 16:23
@PiweD
De PocketBook draait net als alle e-readers een vorm van Android (...)
Klopt dit wel? Ik kan dit nergens in de specificaties van PocketBook vinden, al helemaal niet welke vorm van Android. Er wordt wel een (relatief oude) Linux kernel genoemd, dus ik zou concluderen dat het om een andere vorm van Linux gaat, i.p.v. Android.

review: Vijf e-readers van zes inch - Leesgemak of tweaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
@PiweD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
@Eric van Ballegoie

Het artikel is inmiddels een paar dagen oud, dus wellicht willen jullie er niet meer naar kijken, maar ik kan me voorstellen dat dergelijke vergelijkende reviews nog relatief vaak later worden teruggezocht, dus het zou eventueel toch nog de moeite waard kunnen zijn om hier even naar te kijken. Ook deze opmerking van @musicfreak kan dan nog bekeken worden.

Ik heb er overigens alle begrip voor als dit er niet meer van komt. Zeker met de overgang naar de vakantietijd kom je nou eenmaal niet overal aan toe en het is ook weer niet het allerbelangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:55

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
@thomas_n Puur ter info: zowel Jelle als Eric zijn met vakantie. Houd er dus rekening mee dat het nog even kan duren voor je antwoord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
@Tomas Hochstenbach Bedankt! Ik vermoedde al dat Jelle met vakantie was, vandaar dat ik nu Eric tagde, maar als hij ook met vakantie is heeft dat weinig zin. In dat geval kunnen de opmerkingen op dit artikel misschien een volgende keer worden meegenomen, als er nog eens naar e-readers gekeken wordt. :)