Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
65 Inch OLED tv
Wat is je budget?
pak hem beet 2500/3000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Grotendeels voor gamen incl soms een film en Anime/Youtube
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony A95L, LG G4 & de Samsung S95D
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit een beetje in dubio, vandaag bij een Hifi store geweest en gevraagd om advies, de verkoper rade zelf heel erg de S95D aan ivm de one connect box en de anti-glare coating. Nou zal mijn TV niet in de volle zon zitten dus maak ik mij daar niet zo druk over. Maar naar het verder zoeken zie ik toch wel wat negatieve comments over de S95D omtrent de Reclame in the in het OS en zwart dat grijs lijkt. Wat ik lees over de A95L is dat mensen er heel erg positief over zijn qua beeld, maar voor duurder dan de S95D of de G4 vind ik het toch soort van zonde van mijn geld. De G4 is natuurlijk ook gewoon een extreem goede optie.
Ik zoek een?
65 Inch OLED tv
Wat is je budget?
pak hem beet 2500/3000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Grotendeels voor gamen incl soms een film en Anime/Youtube
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony A95L, LG G4 & de Samsung S95D
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit een beetje in dubio, vandaag bij een Hifi store geweest en gevraagd om advies, de verkoper rade zelf heel erg de S95D aan ivm de one connect box en de anti-glare coating. Nou zal mijn TV niet in de volle zon zitten dus maak ik mij daar niet zo druk over. Maar naar het verder zoeken zie ik toch wel wat negatieve comments over de S95D omtrent de Reclame in the in het OS en zwart dat grijs lijkt. Wat ik lees over de A95L is dat mensen er heel erg positief over zijn qua beeld, maar voor duurder dan de S95D of de G4 vind ik het toch soort van zonde van mijn geld. De G4 is natuurlijk ook gewoon een extreem goede optie.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i