Welk project heeft het meest hulp nodig ?

Pagina: 1
Acties:

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Zie topic.

Projecten waar we al #1 staan vallen wat mij betreft af. Ook THINK valt af, zie hiervoor dit draadje.

Roept U maar.

Oh ja.. moet wel multi-processor ondersteunen.

Het project met de grootste behoefte krijg er dan tijdelijk 4 P3-993 en 1 P3-450 CPU bij. Dit totdat UD de THINK client Terminal Server bug-free heeft gemaakt! |:(

Ik hoor het wel. Ik ga nu eerst :Z

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

persoonlijke voorkeur gaat naar G@H of Seti :)
genome omdat we daar wel wat power kunnen gebruiken op weg naar de nummer 1, seti omdat ik geloof dat we een heel eind kunnen komen zo snel RC5 afgelopen is! :P

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Doe zelf geen G@H, maar mijn voorkeur gaat er wel naar toe... (die Knights moeten s ff een Cow ruiken >:) )

Maar anders zou ik zeggen SETI... Daar is echt nog heel wat te doen... enne kweet niet hoe je die bakken tot je beschikking krijgt, maar anders kan je de client er gewoon lekker als ScreenSaver op laten staan.. (doet ie ook nog wat :P )

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

We worden inderdaad bij G@H behoorlijk belachelijk gemaakt dus daar kunnen we wel wat power gebruiken.
Bij Seti staan we zo'n mega-eind achter dat elke hulp daar zeer welkom is. We staan daar nog niet eens in de Top2000 van teams. :(

Er is ook een team wat zich inzet voor het project waar op dat moment de meeste hulp nodig is. Die switchen dus regelmatig. Misschien is dat iets voor jou?! Ik mag niet zeggen welk team, want dat is sub-teamreclame (ook al zit er zelf niet bij). Maar ze zijn erg flexibel.

(check even wat ouwere draadjes en je weet het ;) )

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 11:57 schreef Mobster het volgende:
We worden inderdaad bij G@H behoorlijk belachelijk gemaakt dus daar kunnen we wel wat power gebruiken.
Bij Seti staan we zo'n mega-eind achter dat elke hulp daar zeer welkom is. We staan daar nog niet eens in de Top2000 van teams. :(

Er is ook een team wat zich inzet voor het project waar op dat moment de meeste hulp nodig is. Die switchen dus regelmatig. Misschien is dat iets voor jou?! Ik mag niet zeggen welk team, want dat is sub-teamreclame (ook al zit er zelf niet bij). Maar ze zijn erg flexibel.

(check even wat ouwere draadjes en je weet het ;) )
Ik doe ook G@H en daar kunnen we idd. nog wel wat hulp gebruiken om te stijgen in het klassement. En oh ja dat team dat zich op het project stort waar het op dat moment het meest nodig is zit ik wel bij, maar ik zal de naam niet noemen. ;)

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Op dinsdag 11 september 2001 11:57 schreef Mobster het volgende:
We staan daar nog niet eens in de Top2000 van teams. :(
Zo slecht zijn we ook weer niet, we staan nog niet in de top200 van teams.
Maar alle hulp is welkom. Maar of je kiest voor G@H of S@H maakt mij niet uit.
En beide progs zijn niet multiprocessor, maar je kan wel 2 instances draaien, op ieder processor 1.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
De Knights Who Say Ni moeten (hopelijk) binnenkort ruim baan maken voor DPC. (bij G@H)

Het team wat op nummer 1 staat bij Genome@Home heeft een 10x zo grote dagelijkse output als DPC. Iedere hulp is dus welkom.

...

Pagina: 1