Simkaart voor kind met ouder beheer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Hallo

Weet niet of dit het juiste topic is voor mijn vraag.

Ik ben op zoek naar een simkaart voor mijn kind met beperkingen.

De bedoeling is dat ze telefonisch bereikbaar is en dat ze kan bellen naar ALLEEN met vertrouwde personen bvb. papa of mama zus.. verder dus met niemand.

Ik wil dit als dat kan ook online beheer hebben en kunnen instellen.

4G is niet nodig.
Dagbesteding heeft wifi.

Heb me rot gezocht maar kan het niet vinden of het is gewoon domweg niet mogelijk.

Ze heeft een Iphone xr.

Hopelijk weet iemand raad.

--

Ik heb al iets van ouder toezicht van Apple geprobeerd maar dat is te ingewikkeld en te lastig ook het instellen hiervan.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:05
De simkaart zelf kun je niet blokkeren, maar er bestaan wel telefoons of applicaties waarbij het toestel alleen bepaalde iconen toont, althans bij Android telefoons, geen idee hoe het zit bij iPhone.

Je zit ook nog met gebeld worden. Daar moet je instellen dat alleen contactpersonen uit het adresboek mogen bellen, en de rest geblokkeerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat dit meer een softwarematige vraag is dan een providervraag, dus ik verhuis je topic even naar het juiste subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:53

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan dit bij een iPhone volgens mij allemaal wel met ouderlijk toezicht dicht timmeren.
Providers doen hier over het algemeen niets voor.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 13:24
Je zult idd met software aan de gang moeten.

Als 4g niet eens nodig is en alles via de wifi kan heb je eigenlijk geen sim kaart nodig.

Maar afhankelijk van je wensen moet je wel even verdiepen in de verschillende opties van de toezichtpakketten.

Je hebt al gekeken naar ouder toezicht van Apple lees ik.
Wat vond je daarvan te ingewikkeld of welke functionaliteit kon je niet vinden?
Met wat gerichte vragen kom je meestal veel sneller bij een gewenst antwoord/oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:00
Het lukt kinderen op de een of andere manier altijd wel om buiten de bundel gigantische dure dingen af te sluiten. Denk aan iets als https://www.vodafone.nl/d...alen-via-telefoonrekening

Let er dus op dat je dat soort dingen ook dichttimmert, of neem een prepay sim waarbij op=op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:18
pickboy schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:25:
Als 4g niet eens nodig is en alles via de wifi kan heb je eigenlijk geen sim kaart nodig.
Dan wordt het wel lastig telefonisch bereikbaar zijn...

Je zult een dialer pap moeten gebruiken waarin je alleen vooraf gekozen nummers kunt bellen zoals https://apkcombo.com/kids...ames.leogames.kidsdealer/

En dan de andere standaard dialer app blokkeren als dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:18
NESFreak schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:29:
, of neem een prepay sim waarbij op=op.
Volgens mij wil de TS geen kosten beperken maar juist dat er niemand anders gebeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:34
Volgens mij kom je dan meer in de hoek van https://www.one2track.nl/gps-horloge-kind

Daar kan je een aantal contacten toevoegen en dat is het enige wat het kind kan bellen. Is alleen géén telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Dank allemaal.
Ik ga er mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

in iOS kan je gewoon schermtijd instellen.

Hierbij kan je ook instellen of je aankopen kan doen, apps installeren/verwijderen en contacten toevoegen/bewerken.
Ook kan je content dan leeftijdsgebonden instellen en naar welke websites je mag browsen.

https://support.apple.com/nl-nl/108806

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:55

Reinier

\o/

Steenwijkerland schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 14:08:

Ik ben op zoek naar een simkaart voor mijn kind met beperkingen.
Of zoek je een simkaart met beperkingen voor je kind? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwgozer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-06 00:19
Kids bellen tegenwoordig toch niet meer via de provider, die bellen allemaal via snap of insta.
Pagina: 1