[V&A] link naar Beoordeling verwijst naar aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vt220
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 11:32
Het lijkt erop dat een link naar de beoordeling van een tweaker leidt naar het huidige aanbod van dezelfde tweaker. Bijvoorbeeld:
voorbeeld

Ga je dan naar Beoordeling zie je dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uqu_6SY81Pjl1sMKJju3aWgyftc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ox0lA309SNilyfHujwmgujse.png?f=user_large
Als he daarna naar actief gaat zie je dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zc6qCxo4h674TO7IOuNqWBNpj-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yArarR6Q4uPxewKUHvYTFXch.png?f=user_large

Ik zie dit op zowel win10 + chrome als op win11 + chrome. Op mijn telefoon zie ik het ook (android 13?)

Misschien ligt het aan mij maar dan hoor ik het graag
Edit verkeerde screenshot

[ Voor 7% gewijzigd door vt220 op 12-07-2024 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 23:11

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Op de pagina waar de advertenties staan, staan onderaan ook de beoordelingen. Die link lijkt me dus gewoon te kloppen? Overigens staan er niet meer dan 4 actieve advertenties op deze pagina, voor de rest moet je doorklikken.

[ Voor 30% gewijzigd door Dirk op 13-07-2024 02:08 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Dirk Hoort de pagina dan niet de springen naar beoordelingen d.m.v. ...... hoe heet dat ook alweer, anchor o.i.d. die dan op/achter "Beoordelingen" dient te staan?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vt220
@Dirk Ik ben misschien niet duidelijk genoeg geweest. Beide links komen uit op het actieve aanbod. Imho zou de link waar de sterretjes snaan dat niet moeten doen. Ik weet dat het eerst zo was dat je dan bij een lijst met beoordelingen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vt220
Ah.. Ik denk dat het toch aan mij ligt. De beoordelingen staan nu onder het aanbod. Wel onhandig als iemand veel aanbod heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:50

DaFeliX

Tnet Devver
Ik begrijp de verwarring. Ik zou dit geen bug noemen, maar dat het duidelijker zou kunnen denk ik wel. Ik verplaats dit topic dan even naar Mooie Features zodat mijn collega's aldaar er iets over mogen vinden

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Het lijstje van Actieve advertenties is nooit langer dan 4 advertenties, dus ondanks dat de beoordelingen een beetje naar onder gedrukt kunnen worden, zijn ze wel gewoon vindbaar. Dit zou misschien wat beter kunnen met een jump link, maar het is niet iets waar we nu wat mee gaan doen helaas.
Pagina: 1