Toon posts:

hp deskjet 870 Cxi probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een hp deskjet 870 Cxi printer. Nou heb ik een probleem en dat is het volgende: als ik een tekstafdruk in word gaat dat perfect. Als ik bepaalde zinnen bv blauw maak en afdruk gaat dit ook perfect -> zin wordt gewoon blauw.

Maar als ik een tekst donkerpaars maak en afdruk wordt het gewoon zwart. echt gek. ik dacht eerst dat de kleurencatridge op was maar dit is niet het geval omdat als ik een kleurencircel teken in paint. en alles opvul met kleurtjes gaat dit gewoon goed!! ik krijg dus gewoon netjes een circel met 32 kleuren. Heel vreemd allemaal dus. Maar als ik een foto afdruk wordt die foto weer heel dof en lelijk en bijna geen kleur. Wat zou het kunnen zijn????????

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
heb je al die dingetjes al geprobeerd die bij eigenschappen van printer zitten?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 september 2001 23:33 schreef Zeepoog het volgende:
heb je al die dingetjes al geprobeerd die bij eigenschappen van printer zitten?
ja alles maar nu ga ik echt pitte...... hoop dat ik morgen meer weet hierover

Verwijderd

wat voor papier gebruik je ? dat is n.l. van grote invloed daar dit er voor kan zorgen dat je kleuren in elkaar vloeien, en weet je zeker dat je je driver's goed ingesteld hebt ?

RGZ

MASH

Verwijderd

oh ja, probeer ook eens een originele hp driver, microsoft drivers zijn nie zo best.

RGZ

MASH

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 07:58 schreef MASH_MAN het volgende:
wat voor papier gebruik je ? dat is n.l. van grote invloed daar dit er voor kan zorgen dat je kleuren in elkaar vloeien, en weet je zeker dat je je driver's goed ingesteld hebt ?

RGZ

MASH
ik heb gewoon papier gebruikt en speciaal deskjet papier. Bij beide kloppen de kleuren niet en die foto wordt helemaal lelijk :(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 12:52 schreef MASH_MAN het volgende:
oh ja, probeer ook eens een originele hp driver, microsoft drivers zijn nie zo best.

RGZ

MASH
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mijn printer doet het weer! heel erg bedankt allemaal. het lag aan de drivers. !! joepie

Verwijderd

No problem, daar is dit forum toch voor !

Good Luck.

MASH
Pagina: 1