Sony Video geeft Zwart - Wit

Pagina: 1
Acties:

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04-2025
Ik heb hier een Sony VCR staan (type SLV-E600) en die geeft nog alleen maar zwart-wit beeld (zowel met banden opnemen/afspelen alswel de tuner, zelfs het menu is Z/W), ik vind het een beetje saai worden en wil graag m'n kleurtjes terug.

De optie Secam zit er niet op (kan 'm tenminste niet vinden) dus dat zal 't wel niet zijn.

Wie heeft er een idee waar ik naar kan kijken.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:48

talin

ES-MA

zit er aan de achterkant geen schakelaartje op die je om kunt zetten ?

of een potmetertje waar je aan ken draaien ?

handleiding ?

ik roep maar wat !

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Rudoli
Geen schakelaar, geen potmeters aan de buitenkant ;)

Wel handleiding, maar die gaat er niet vanuit dat het ook wel eens kapot zou kunnen :(

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:48

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Rudoli
Bedankt voor 't zoeken (had ook al getracht wat te vinden via google). Zat trouwens niets zinvols tussen.

Als ik via m'n coax angesloten zit kan ik de tuner wel gebruiken (dan heb ik tv kleur, video blijft z/w via scart of s-vid is alles z/w).

Hij mag nu afstands bediening en tuner spelen voor m'n linuxbak met tvkaart. Ik krijg die verrekte BT878 tuners niet aan de gang onder linux:(. Zo heb ik tenminste maar 1 zender nodig om beeld te krijgen.

Verwijderd

Zou eens een nieuwe scart kabel proberen
Pagina: 1