Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanatax
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 27-04 16:35
Ik zoek een?
Een goedkope soundbar ter verbetering van het geluid van mijn tv. Ik kijk vooral naar nieuwsuitzendingen en series. Een cinema-ervaring is niet nodig.

Wat is je budget?
Rond de 100 euro.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vond in de MediaMarkt (België) de goedkoopste soundbar: de PEAQ 60W voor € 59.

Daarnaast leek mij de SONY Soundbar 2.0 120W voor € 122 tevens een interessante optie.

Welke vragen heb je hier nog over?
Omdat ik maar weinig recensies en productbeoordelingen vind over de PEAQ 60W vraag ik mij af of dit een degelijke soundbar is om het geluid van mijn tv te versterken. Zijn er mensen die deze soundbar in huis hebben en eventueel hun beoordeling hier willen neerpennen?

[ Voor 32% gewijzigd door Sanatax op 12-07-2024 00:27 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:30
Wanneer je beschikt over een aux/ RCA aansluiting op de TV en het esthetische geen belemmering vormt ben je beter af met een setje actieve speakers zoals bijv. de Edifier 1280.

Low end soundbars klinken in de regel nergens naar en vaak niet eens een echte verbetering ten opzichte van de interne speakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanatax
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 27-04 16:35
Twee aparte boxen zouden niet op het tv-meubel gepast hebben, maar bedankt voor de tip.

Ik heb uiteindelijk de PEAQ soundbar gekocht, en ben aangenaam verrast. De klank is beter dan verwacht. Maar ik ben uiteindelijk ook niet zo veeleisend, maar dit is toch wel prijs-kwaliteit een topper vind ik zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door Sanatax op 03-08-2024 20:50 ]