Nieuw probleem bij mij.

Pagina: 1
Acties:

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Ok, Ik zit weer met een nieuw probleem.
Ik heb sinds vandaag een nieuwe hdd opstelling. Het volgende.
Pri master. Hd Pio 4
Pri Slave. Cd-Rom UDMA
Sec master. Lite-on cd toaster 16-10-40
sec slave. Hd pio 4
IDE 3 master (UDMA/Raid controler) IBM UDMA2 HD.

Ik heb een Abit bx 133-Raid board met een highpoint hpt 370 controler. Daar hangt dus die IBM aan.
Ik heb de laatste w2k drivers geinstalled op winXP

Sinds ik deze wijziging heb doorgevoerd lijk thet wel of mijn muis zo nu en dan hapert. Ook games lijken minder vloeiend te lopen. MIjn os en games zijn geinstalled op die IBM schrijf die op die highpoint controler zit. Ik had juist verwacht dat het allemaal beter zou lopen, maar het lijkt soms wel trager. Weet iemand of dit klopt, of hoe dit op te lossen valt?

Uncomfortable silence can be so loud...

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Euh, zijn de highpoint drivers niet ingebouwd in XP?
Ik denk niet dat het zo een goed idee is de 2k drivers erop te installen...

Correct me if I'm wrong...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Die waren idd ingebouwd, maar had hetzelfde probleem. Heb toen maar eens gekeken of ik het zeflde had met deze drivers. Ja dus....

Uncomfortable silence can be so loud...

Verwijderd

Andere drivers, n.l. die bij het moederbord geleverd werden deden hier wonderen op win2k. Ik zit nu op linux maar dacht iets van rev 1.03b of zo.

Verwijderd

Het is geen nieuw probleem

Ik heb een Epox 8KTA3+ Raid Thunderbird 1200@1404Mhz (Hpt 370 controller) 2x 20gb IBM&Maxtor enz

Probleem is al langer in de lucht , ik heb er nog steeds niet echt een oplossing voor, maar kan het wel zo goed als wegwerken. Van Highpoint hoorde ik een maand terug dat er nieuwe bios/drivers in test waren , maar daar heb ik ook nog niks over weer gehoord ( de support van Highpoint zuigt 100 keer boven alles uit!).

maar goed neem aub ff kontakt me me op via icq of msn
msn: Cashforspark@hotmail.com

Greetz Sparky Aka Cooltude