ETH overgeschreven vanaf het verkeerde netwerk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 16:25
Stress! Ik heb vandaag een hele grote fout gemaakt.

Ik heb per ongeluk vanuit mijn MetaMask Arbitrum wallet een behoorlijk (!) bedrag aan ETH overgemaakt naar mijn BLOX wallet, althans dat was het idee. Ik was er niet helemaal bij en ben daardoor vergeten de ETH te bridgen naar het ETH netwerk - hetgeen dat BLOX alleen ondersteund voor ETH - voor het overboeken. Lang verhaal kort.. ze zweven nu ergens.

MetaMask heb ik eerst gecontacteerd maar die kon niks meer voor mij betekenen omdat de blockchain al is afgerond. Wel kan ik een andere wallet via private key importeren maar helaas ondersteunt BLOX geen private keys.

BLOX denkt hard mee en doet zijn best om de ETH terug te storten of deze alsnog om te zetten naar het ETH netwerk. Ze kunnen niet garanderen dat dit gaat lukken en hebben enkele dagen nodig...

Mijn vraag - zijn er mensen die een gelijke situatie hebben meegemaakt en zo ja, wat was de uitkomst? Ik ga echt zo slecht :'( :| |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalculon
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-08-2024
Klopt deze samenvatting?

- Je hebt van BLOX een ETH adres gekregen om naar over te maken op Ethereum netwerk
- Je hebt daarna ETH overgemaakt vanaf Arbitrum netwerk naar dat adres

Dus het Blox adres kunnen we vinden op zowel Ethereum als Arbitrum netwerk

Dan werkt de private key die Blox heeft voor het Ethereum netwerk ook op het Arbitrum netwerk

Hoop dat ik je niet met een dode mus blij maak, maar dit zou inhouden dat Blox technisch in staat moet zijn om de ETH op Arbitrum netwerk naar je terug te sturen.

edit: er zitten wel vaak procedures aan vast en welwillendheid nodig van de partij om mee te werken en handwerk te verrichten. Ik neem aan dat de supportmedewerkers daar bijvoorbeeld geen toegang zullen hebben tot de private keys om het "even" op te lossen voor je.

[ Voor 20% gewijzigd door Kalculon op 10-07-2024 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 16:25
Kalculon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:27:
Klopt deze samenvatting?

- Je hebt van BLOX een ETH adres gekregen om naar over te maken op Ethereum netwerk
- Je hebt daarna ETH overgemaakt vanaf Arbitrum netwerk naar dat adres

Dus het Blox adres kunnen we vinden op zowel Ethereum als Arbitrum netwerk

Dan werkt de private key die Blox heeft voor het Ethereum netwerk ook op het Arbitrum netwerk

Hoop dat ik je niet met een dode mus blij maak, maar dit zou inhouden dat Blox technisch in staat moet zijn om de ETH op Arbitrum netwerk naar je terug te sturen.

edit: er zitten wel vaak procedures aan vast en welwillendheid nodig van de partij om mee te werken en handwerk te verrichten. Ik neem aan dat de supportmedewerkers daar bijvoorbeeld geen toegang zullen hebben tot de private keys om het "even" op te lossen voor je.
De samenvatting klopt helemaal. Heb begrepen dat de developers en financiële afdeling ermee aan de slag gaan. Heb alle transactie details met ze gedeeld. Ik hoop echt dat je gelijk hebt.. hoe kan ik zo stom zijn he |:( 8)7