Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
in fotosop
gewoon exporteren als gif... transparantie geef je de kleur zwart aan ipv wit.. dat meot werken
gewoon exporteren als gif... transparantie geef je de kleur zwart aan ipv wit.. dat meot werken
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
fout!!!
in max als je je render opslaat moet je em saven als .tif(dacht ik) en dan inclusief de alpha channel...dan kan je in photoshop bij channels de transparantie selecteren, en dan delete je dat uit de laag, voila, perfecte geantialiasde transparantie
edit: tis toch geen .eps, maar .tif
in max als je je render opslaat moet je em saven als .tif(dacht ik) en dan inclusief de alpha channel...dan kan je in photoshop bij channels de transparantie selecteren, en dan delete je dat uit de laag, voila, perfecte geantialiasde transparantie
edit: tis toch geen .eps, maar .tif
hey dat is een verrekt slimme oplossing GraasGast..
heb em nog ff stap voor stap voor photoshop-leken:
1 render opslaan in max als .tif dus
2 openen in photoshop, in het venstertje rechtsonder op het tabje "channels" of "kanalen" klikken
3 met [ctrl] ingedrukt op "Alpha 1" klikken
4 weer terug naar "layers" of "lagen" gaan (zelfde venstertje)
5 dubbelklik op "Background" en klik op ok
6 met [ctrl]&[shift] ingedrukt op [i] drukken
7 rag op [del]
voila
edit: stalkert: merci...ja dit zijn van die dingetjes die je gewoon ff moet weten en daarna vaak gaat gebruiken...
edit: c44: inderdaad! stomme fout
1 render opslaan in max als .tif dus
2 openen in photoshop, in het venstertje rechtsonder op het tabje "channels" of "kanalen" klikken
3 met [ctrl] ingedrukt op "Alpha 1" klikken
4 weer terug naar "layers" of "lagen" gaan (zelfde venstertje)
5 dubbelklik op "Background" en klik op ok
6 met [ctrl]&[shift] ingedrukt op [i] drukken
7 rag op [del]
voila
edit: stalkert: merci...ja dit zijn van die dingetjes die je gewoon ff moet weten en daarna vaak gaat gebruiken...
edit: c44: inderdaad! stomme fout
GraasGast you are the best
thanks for helping me out, en jij ook heel erg bedankt CyberStalkert 
alleen 1 dingetje, bedoel je bij Shift - i niet heel toevallig Shift - Control - i ?
alleen 1 dingetje, bedoel je bij Shift - i niet heel toevallig Shift - Control - i ?
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
yup...you is right!]Op maandag 10 september 2001 23:40 schreef C44 het volgende:
GraasGast you are the bestthanks for helping me out, en jij ook heel erg bedankt CyberStalkert
vraagje...die auto in je icon...Porsche 944??
nope die auto in m'n icon is mijn auto
Toyota Supra 3.0i
meer info is hier te vinden. Porsche 944 is idd ook wel aardig, alleen dit beestje (als ie klaar is) rijd een beetje lekkerder
meer info is hier te vinden. Porsche 944 is idd ook wel aardig, alleen dit beestje (als ie klaar is) rijd een beetje lekkerder
Weet je dat zeker?Op maandag 10 september 2001 23:49 schreef C44 het volgende:
nope die auto in m'n icon is mijn autoToyota Supra 3.0i
En ook dit is weer een leerzame tutorial geworden!
nah kijk es aan heeft dit topic een dubbel nut gehad
Pagina: 1