Unlimited data abonnement voor een actieve reiziger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 07:28
Hi,

Ik ben op zoek naar een unlimited* data abonnement die wereldwijd geldig is. Dus ook buiten de EU. Het liefste een abonnement waar ik ook mee kan bellen, maar dit is eventueel op te lossen d.m.v. WhatsApp bellen. Momenteel koop ik telkens een nieuwe ESIM of fysieke SIM, voorkeur gaat uit naar een SIM/ESIM op abonnement basis.

Op tweakers heb ik via een ander (oud) topic free.fr gevonden. Die bieden een abonnement aan voor 20 euro per maand met 35 GB/month in meer dan 100 landen.

*Unlimited zou eventueel ook limited kunnen zijn, mits het voldoende GB bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10-2024
Zelf goede ervaring mat airalo. Daar hebben ze ook verschillende mogelijkheden, en in veel landen dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 23:09
Kun je toelichten waarom een Esim kopen in het land van bestemming niet werkt? Dit zou ik zelf namelijk doen. Afhankelijk van je bestemming kan het slim zijn een Airalo achtige provider te kiezen of juist een likale aanbieder te nemen.

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 07:28
draak42 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:24:
Kun je toelichten waarom een Esim kopen in het land van bestemming niet werkt? Dit zou ik zelf namelijk doen. Afhankelijk van je bestemming kan het slim zijn een Airalo achtige provider te kiezen of juist een likale aanbieder te nemen.
Aangezien ik afgelopen maanden in veel verschillende landen ben geweest. Heb momenteel ook geen EU abonnement, maar prepaid. Aangezien ik nauwelijks in Europa ben geweest. Alles via één abonnement zou voor mij een stuk praktischer zijn, ook is het makkelijker om dit zakelijk te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:59
Door vliegend personeel wordt ook veel FlexiRoam gebruikt.

Deze doen ook aan discounts.
Veel mensen zijn er tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-05 22:22
Kijk even naar het Franse FREE mobile. Welliswaar niet onbeperkt maar je krijgt 300GB in Frankrijk of 35GB buiten Frankrijk (100 landen incl. USA, Australie, Mexico, Israel etc.)

Kost 20 EUR/maand. Enige vraag is hoe je een simkaart kunt bemachtigen aangezien ze naar mijn weten niks opsturen. Wellicht iets op Ebay/Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hoe lang blijf je in een land? Ik koop altijd een e-sim en die kan ik dan activeren als ik aangekomen ben. Je hebt ook wel e-sims die in meerdere landen actief zijn (geen idee of er zijn die in alle landen actief zijn, maar bijvoorbeeld in Afrika ipv een Afrikaans land), maar dan betaal je meer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Providentia schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 00:51:
Kijk even naar het Franse FREE mobile. Welliswaar niet onbeperkt maar je krijgt 300GB in Frankrijk of 35GB buiten Frankrijk (100 landen incl. USA, Australie, Mexico, Israel etc.)

Kost 20 EUR/maand. Enige vraag is hoe je een simkaart kunt bemachtigen aangezien ze naar mijn weten niks opsturen. Wellicht iets op Ebay/Amazon?
Bij automaten in Frankrijk volgens mij, als je veel reist zul je daar ook wel een keer komen ;) Hij had dat zelf ook al gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 11-07-2024 06:39 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
Kijk eens naar Ubigi (Transatel, NTT). Die hebben een licentie waardoor je met een esim installeren bijna overal wel een bundel kunt krijgen, maar ze hebben ook abonnementen, inclusief een wereldwijd 20gb per maand. Het is niet overal de goedkoopste, maar je hebt ook geen gedoe per bestemming een andere esim te moeten aanschaffen en installeren. Zelf doe ik per bestemming kijken en een bundel kopen via de app voor dat land of regio, en die bundel is dan een maand geldig, die app werkt ook nadat je in het land bent en nog geen bundel gekocht hebt. Koppel een zakelijke credit card eraan en de betalingen lopen via de zaak.
https://cellulardata.ubigi.com/
Pagina: 1