Toon posts:

Slechte ervaring met azerty.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen.

Ik heb een paar weken geleden een DELL lader gekocht bij azerty.nl die niet compatibel bleek met mijn laptop. Ik had op voorhand de customer service nog gevraagd of deze compatibel ging zijn en die zeiden van wel, maar dat bleek niet zo. Ik mocht hem dus retour sturen. Dit heb ik uiteraard gedaan en van zodra de lader terug bij hun is aangekomen (10 dagen geleden), hoor ik niets meer van hun, niet via mail, niet via Facebook. Ik voel me beroofd.

Iemand nog zo een slechte ervaring gehad met azerty.nl?

Wat kan ik nu doen? Ik had betaald via overschrijving. Ik ga morgen sowieso mijn bank eens bellen en zien of ze het bedrag kunnen terugvorderen. Helpt dat niet dan ga ik online klacht neerleggen bij de gemeente waar ze hun vestiging hebben. Is er in Nederland een centraal meldpunt waar ik online oplichting kan melden?

Alvast bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2024 16:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:54
Jeetje, wat maak jij je druk zeg haha. Waarom bel je ze gewoon niet even? Adem in, adem uit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:29:
Ik ga morgen sowieso mijn bank eens bellen en zien of ze het bedrag kunnen terugvorderen. Helpt dat niet dan ga ik online klacht neerleggen bij de gemeente waar ze hun vestiging hebben. Is er in Nederland een centraal meldpunt waar ik online oplichting kan melden?
1. Die kunnen dat niet (tenzij je met CC hebt betaald)
2. Wat denk je dat een gemeente gaat doen daarmee?
3. Azerty moet dit netjes afhandelen, en dat je niet blij bent met die radiostilte snap ik geheel. Maar jij weet prima dat er geen sprake is van oplichting hier, ergens is iets mis gelopen, maar ga je echt de politie hiermee belasten die echt wel nuttigere dingen te doen heeft?

Zoals bovenstaande schreef: Bel ze op. Of gebruik hun Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:59

Perkouw

Moderator General Chat
Hier hebben we shopreviews voor. :)

Dit topic is gesloten.