Het Galaxy Unpacked event is aan de gang dus lijkt me logisch dat er even een aantal Samsung artikelen geplaatst worden.
Is niet anders dan tijdens een Google of Apple event of een Nintendo Direct om er een paar te noemen.
Is niet anders dan tijdens een Google of Apple event of een Nintendo Direct om er een paar te noemen.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Lijkt me inderdaad ook vrij normaal, nu is het Samsung Unpacked, dus zie je veel Samsung omdat ze in 3-4 segmenten nieuwe producten presenteren. Volgende keer is het weer Apples event in September en zal je weer 3-4 artikelen zien (precies op embargo tijdstip) met de nieuwe Apple producten in de verschillende segmenten.
Lijkt inderdaad wat veel, maar zal voornamelijk komen verwachten door de pers embargo's die verlopen, waardoor je dus meerdere artikelen 'ineens' hebt. Ook bij lanceringen van Intel, AMD en andere tech merken zie je dit.
Lijkt inderdaad wat veel, maar zal voornamelijk komen verwachten door de pers embargo's die verlopen, waardoor je dus meerdere artikelen 'ineens' hebt. Ook bij lanceringen van Intel, AMD en andere tech merken zie je dit.
Overeind krabbelen, tab sluiten en door met je leven.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik begrijp de hoeveelheid afzonderlijke artikelen niet. Kan het niet gewoon in één groot artikel, ‘Samsung Unpacked 2024’?MysticX schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:03:
Je zit op Tweakers, wat verwacht je anders? De laatste roddels? Come on.
Tegenwoordig is de FP echt een bende, want de BBG krijgen ook allemaal afzonderlijke artikelen, vergezeld door videopreview(s).
Blegh.
Bij ieder artikel kun je advertenties kwijt.Yonix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:11:
[...]
Ik begrijp de hoeveelheid afzonderlijke artikelen niet. Kan het niet gewoon in één groot artikel, ‘Samsung Unpacked 2024’?
Tegenwoordig is de FP echt een bende, want de BBG krijgen ook allemaal afzonderlijke artikelen, vergezeld door videopreview(s).
Blegh.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Als je er aan ergert schrijf je toch gewoon even een custom CSS om die artikelen te verbergen?Yonix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:11:
[...]
Ik begrijp de hoeveelheid afzonderlijke artikelen niet. Kan het niet gewoon in één groot artikel, ‘Samsung Unpacked 2024’?
Blegh.
Een ander vind dit misschien wel interessant. Het is immers niet verplicht om alle artikelen te lezen, en wat jij niks vind, vind een ander misschien juist wel top.
Virussen? Scan ze hier!
Doe net als ik, maak bookmarks die direct naar de onderdelen van Tweakers gaan die je wel wil bekijken. Ik ben hier alleen voor het forum, pricewatch en een enkele keer V&A.
Soms ben ik bijna gelukkig
Ik vind het dan juist wel weer prettig, nu kan ik bijvoorbeeld het artikel over flipphones overrslaan, want 0 interesse, terwijl ik juist wel geïnteresseerd ben ik de horloges, die nu een eigen artikel krijgen en anders mogelijk wat zouden ondersneeuwen, ten opzichte van de ring of de flip modellen.Yonix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:11:
[...]
Blegh.
Ik vind het redelijk dat de product categorieën hun eigen reviews krijgen. Ik ben het wel eens met de video previews altijd een beetje dubbelop erbij komen, vraag me af of dat op een manier gecombineerd zou kunnen worden.Yonix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:11:
[...]
Blegh.
Maar dat er nu een hoop Samsung is, is gewoon eenmalig en logisch.
Weet je wat er dan gebeurd? Dan krijg je het volgende:Yonix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:11:
Dat zal dus altijd een voorkeur blijven.Ik open zojuist de FP en sla achterover van hoe weinig artikelen gaan over de nieuwe Samsung producten. Ik had toch wat meer artikelen verwacht dan slechts eentje
Pagina: 1