Ik heb de volgende situatie:
Thuis:
HP T630 Thin Client
2x DisplayPort monitoren
Kantoor:
HP Elitebook 850G8
2x DisplayPort monitoren
De HP T630 opstelling thuis is een kopie van wat we op kantoor hadden, opgezet in corona tijd.
Nu is deze opstelling op kantoor te komen vervallen en bestaat de nieuwe opstelling uit de HP Elitebook + 2 monitoren en een HP/Lenovo/Kensington USB-C PD-alt video docks, dit werkt prima op kantoor.
Thuis ga ik de HP T630 Thin Client vervangen voor een willekeurige refurbished HP/Dell mini pc (zonder USB C).
Wat ik nu graag wil:
Thuis een dockingstation waar ik de 2 DisplayPort monitoren, muis en toetsenbord op aan kan sluiten en deze afwisselend op de laptop en minipc kan gebruiken.
Kan dit? En met welke docks?
Thuis:
HP T630 Thin Client
2x DisplayPort monitoren
Kantoor:
HP Elitebook 850G8
2x DisplayPort monitoren
De HP T630 opstelling thuis is een kopie van wat we op kantoor hadden, opgezet in corona tijd.
Nu is deze opstelling op kantoor te komen vervallen en bestaat de nieuwe opstelling uit de HP Elitebook + 2 monitoren en een HP/Lenovo/Kensington USB-C PD-alt video docks, dit werkt prima op kantoor.
Thuis ga ik de HP T630 Thin Client vervangen voor een willekeurige refurbished HP/Dell mini pc (zonder USB C).
Wat ik nu graag wil:
Thuis een dockingstation waar ik de 2 DisplayPort monitoren, muis en toetsenbord op aan kan sluiten en deze afwisselend op de laptop en minipc kan gebruiken.
Kan dit? En met welke docks?
- Werkt een USB-C dock op de mini pc aangesloten met een USB A adapter?
- Werkt een USB-C dock met voeding mini pc aangesloten met een USB A adapter? Komt dat wel goed ivm de voeding?
- Werkt een USB-A dock op de laptop?
- Werkt een USB-A dock op de mini pc om beeld op de monitoren te krijgen?