Gisteren heb ik per ongeluk drinkyoghurt over mijn werklaptop heengekregen. Hierna ben ik met een keukenpapiertje tussen de toetsen gegaan om zoveel mogelijk vocht op te nemen, maar dit is uiteraard niet geheel gelukt.
Het betreft een HP laptop. Alleen de linkerkant van mijn laptop (de eerste 2 toetsen van de linkerkant) hebben hierdoor het volgende opgelopen:
Als ik de knop indruk, is deze zwaarder en gaat deze, na mijn vinger eraf halen, erg langzaam weer terug in de normale positie. Dit omdat de knop naar mijn idee een beetje blijft plakken door die vervelende drinkyoghurt.
De knoppen werken gelukkig allemaal nog wel.
Is er een manier om dit weer redelijk schoon te krijgen?
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar ik vind het wel erg vervelend om dit aan mijn baas te vertellen..
Ik hoop dat iemand van jullie een goed idee heeft
Bedankt alvast
Het betreft een HP laptop. Alleen de linkerkant van mijn laptop (de eerste 2 toetsen van de linkerkant) hebben hierdoor het volgende opgelopen:
Als ik de knop indruk, is deze zwaarder en gaat deze, na mijn vinger eraf halen, erg langzaam weer terug in de normale positie. Dit omdat de knop naar mijn idee een beetje blijft plakken door die vervelende drinkyoghurt.
De knoppen werken gelukkig allemaal nog wel.
Is er een manier om dit weer redelijk schoon te krijgen?
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar ik vind het wel erg vervelend om dit aan mijn baas te vertellen..
Ik hoop dat iemand van jullie een goed idee heeft
Bedankt alvast