Blink deurbel + 4 camera's voor €128,49 @ Amazon DE Prime

Pagina: 1
Acties:
  • 1.825 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:18
Blink camera's en deurbel met 66% korting. Wel zonder benodigde sync module (a 39 euro)

https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B0BQMVRRYB/

Blink weerbestendige HD-beveiligingscamera voor buiten, 4 camera's + Blink videodeurbel
€ 128,49 excl. €6,99 verzendkosten bij gebruik van Amazon Prime.

[ Voor 50% gewijzigd door Yorinn op 09-07-2024 08:28 . Reden: (Mogelijke) referral verwijderd + Prijs en voorwaarden bijgevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-05 20:01
Ruut88 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:21:
Blink camera's en deurbel met 66% korting. Wel zonder benodigde sync module (a 39 euro)

Volgens de aanbieding wel degelijk met sync module? "Dieses Bundle enthält 4 Blink Outdoor Kameras, 1 Sync Module und 1 Blink Video Doorbell"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dotacom schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 00:02:
[...]

Volgens de aanbieding wel degelijk met sync module? "Dieses Bundle enthält 4 Blink Outdoor Kameras, 1 Sync Module und 1 Blink Video Doorbell"
Houd er wel rekening mee dat wil je wat aan de Sync module v2 hebben, je een cloud abonnement a minimaal 10 euro per maand moet afnemen. De Sync is alleen een backup van video's die al naar de cloud zijn geupload, en werkt niet als lokale backup hoewel de FAQ zegt van wel.

Zie ook de reviews erbij: https://www.amazon.de/-/e...l?ie=UTF8&ASIN=B0BQMVRRYB

[ Voor 14% gewijzigd door theHoff op 09-07-2024 08:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:18
theHoff schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:06:
[...]

Houd er wel rekening mee dat wil je wat aan de Sync module v2 hebben, je een cloud abonnement a minimaal 10 euro per maand moet afnemen. De Sync is alleen een backup van video's die al naar de cloud zijn geupload, en werkt niet als lokale backup.
Zoals ik het lees is dat niet perse nodig?

The Sync Module 2 will use the USB drive in one of two ways:

Local Storage - If you are not subscribing to a Blink Subscription Plan or trial, motion clips are saved to the USB drive and it is used as a local storage device. These motion clips are viewable from the Blink app. For details on how to delete clips from local storage, visit How do I delete Motion Clips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-05 20:01
Ruut88 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:21:

Blink weerbestendige HD-beveiligingscamera voor buiten, 4 camera's + Blink videodeurbel
€ 128,49 excl. €6,99 verzendkosten bij gebruik van Amazon Prime.
Wel uitsluitend voor Amazon prime klanten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvstrik
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 20-05 03:33
theHoff schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:06:
[...]

Houd er wel rekening mee dat wil je wat aan de Sync module v2 hebben, je een cloud abonnement a minimaal 10 euro per maand moet afnemen. De Sync is alleen een backup van video's die al naar de cloud zijn geupload, en werkt niet als lokale backup hoewel de FAQ zegt van wel.

Zie ook de reviews erbij: https://www.amazon.de/-/e...l?ie=UTF8&ASIN=B0BQMVRRYB
Het werkt bij mij al 2 jaar prima met lokale opslag. Absoluut geen cloud abonnement nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
jvstrik schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:57:
[...]

Het werkt bij mij al 2 jaar prima met lokale opslag. Absoluut geen cloud abonnement nodig.
Kan je hier wat meer uitleg over geven? Welke functies werken er wel en welke niet? Er is veel informatie over te vinden maar ook veel klachten over mensen die beweren dat video's bekijken traag gaat als je geen cloud abonnement hebt enzovoort.

Werken de functionaliteiten overigens nog als er geen internetverbinding is? Dat geeft een indicatie of het apparaat later nog werkt als Amazon de stekker eruit trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
jvstrik schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:57:
[...]

En je hebt een v2? Of een v1? Want met de v1 schijnt het wel te werken. Ik heb ze zelf niet juist om deze reden. Dus als de v2 wel werkt met alleen lokaal dan schaf ik ze ook aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvstrik
theHoff schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:46:
[...]

En je hebt een v2? Of een v1? Want met de v1 schijnt het wel te werken. Ik heb ze zelf niet juist om deze reden. Dus als de v2 wel werkt met alleen lokaal dan schaf ik ze ook aan.
Het modelnr. is bsm01401u. Dat is de sync module 2. En ja het terugkijken van clips werkt iets sneller in de cloud.
De app van Blink (op Android) is zeker niet foutloos. Koppeling met Alexa is wel een beetje een must om verzekerd te zijn van op tijd gewaarschuwd te worden. De app zat er soms minuten naast. Na verwijderen van cache en opnieuw instellen werkt dat ook weer naar behoren. Maar de beste tip die ik hier kan geven is: koppel Blink met Alexa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 14:33

Rincewind

Take me in your arms tonight

jvstrik schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 19:57:
[...]
Maar de beste tip die ik hier kan geven is: koppel Blink met Alexa.
Alles bij mij thuis is zigbee en/of verbonden aan Google. Werkt deze Blink set dan ook of is het dan niets meer dan een 'standaard' smartdeurbel+camera set met een android app? Wat is de toegevoegde waarde van een koppeling met Alexa?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:48

EiT

Als je een abo wilt, kan je die beter eerst aanschaffen. Krijg je 10% korting op producten.

Pin mij er niet op vast, maar dat staat in onderstaande pagina.

https://www.amazon.nl/-/en/l/20859603031?language=nl_NL

M.b.t. €100 per jaar veel qua abo. Tja, NAS+disks+backup+onderhoud is ook niet gratis.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvstrik
Rincewind schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:24:
[...]
Alles bij mij thuis is zigbee en/of verbonden aan Google. Werkt deze Blink set dan ook of is het dan niets meer dan een 'standaard' smartdeurbel+camera set met een android app? Wat is de toegevoegde waarde van een koppeling met Alexa?
Er zit in de Alexa app standaard een skill voor het Blink systeem. Toegevoegde waarde is dat alle meldingen nu zowel op de Blink app als via Alexa binnenkomen. Dat maakt het systeem een stuk betrouwbaarder. De responsiviteit van de Alexa skill is tot nog toe foutloos, terwijl de Blink app toch zo af en toe hapert. Is het ook te koppelen met Zigbee of Google of Home assistant? Vermoedelijk wel, maar ik heb daar geen ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• betaplayer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:09
jvstrik schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 19:57:
[...]

Het modelnr. is bsm01401u. Dat is de sync module 2. En ja het terugkijken van clips werkt iets sneller in de cloud.
De app van Blink (op Android) is zeker niet foutloos. Koppeling met Alexa is wel een beetje een must om verzekerd te zijn van op tijd gewaarschuwd te worden. De app zat er soms minuten naast. Na verwijderen van cache en opnieuw instellen werkt dat ook weer naar behoren. Maar de beste tip die ik hier kan geven is: koppel Blink met Alexa.
Ik wil niet zeggen dat het niet kan, maar hier zijn de ervaringen met blink wel eerder negatief.
Sinds het abonnement wegviel zijn de camera's quasi non-responsive: het lukt het niet om een feed even te bekijken. Notificaties komen ook trager binnen. (En wat ben ik met die bewegingsdetectie als niet even live kan zien wat er gaande is?)

Een andere camera heeft eens een stevige tik gekregen bij een verhuis en was meteen stuk: de houder is niet zo sterk en het ding floept er imo te makkelijk uit, wat richting diefstal(preventie) niet ideaal is.

Ik kijk momenteel uit om iets als Reolink oid te kopen. Iets duurder op de korte termijn, maar niet op de lange: mijn blink camera's gaan de deur uit, helaas.

https://www.instagram.com/anafollotofbricks/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Voor die 83 euro voor 2 blink, 1 mini en de sync ga ik het toch proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Na een paar dagen gebruik geeft de app nu aan:
Plus Plan trial: 26 days left
You will no longer have video recording when your trial ends
We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
jvstrik schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:00:
[...]

Er zit in de Alexa app standaard een skill voor het Blink systeem. Toegevoegde waarde is dat alle meldingen nu zowel op de Blink app als via Alexa binnenkomen. Dat maakt het systeem een stuk betrouwbaarder. De responsiviteit van de Alexa skill is tot nog toe foutloos, terwijl de Blink app toch zo af en toe hapert. Is het ook te koppelen met Zigbee of Google of Home assistant? Vermoedelijk wel, maar ik heb daar geen ervaring mee.
Inmiddels uit de proefperiode van m'n abonnement dus kan nu ook zien of de local storage wel of niet werkt.
Het is een beetje hit or miss. De camera heeft niet altijd verbinding met de wifi lijkt het en op dat moment worden de beelden gewoonweg niet opgeslagen. Als de verbinding goed is dan lijkt het dat de opnames lokaal worden opgeslagen maar dat deze wel eerst via de cloud gaan voordat ze op m'n usb stick komen. Wil je dus zeker zijn dat alle beelden worden opgenomen dan zou ik de blink links laten liggen. Het aantal keer dat er bij mij fietsen in en uit de garage worden gehaald maar dat er geen opnames van zijn is wat mij betreft veel te hoog. Maar wat betreft het moeten hebben van een abonnement hadden @Ruut88 en @jvstrik dus gelijk, het is geen verplichting.

De blink kan je wel koppelen met home assistant maar gezien de slechte zekerheid in registratie heb ik daar geen tijd in gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien de aanbieding al een tijdje verlopen is en technische discussie (eigenlijk) niet in een aanbiedingentopic thuis hoort, doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.