Ik ben op zoek naar een webcam, maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Prijzen lopen enorm uiteen, maar een duurdere webcam blijkt (gezien de reviews), ook niet altijd een betere webcam te zijn.
Ik wil de webcam gebruiken voor zakelijk doeleindes, Hij staat op mijn monitor.
De camera die ik nu heb, filmt zo een beetje de hele kamer, waardoor ik ook maar klein in beeld ben.
Inzoomen lukt niet via windows en de camera heeft geen eigen software.
Ik wil max 200 euro uitgeven, tenzij jullie zeggen dat dit nog steeds heel slecht is.
Ik zou graag een ingebouwde camera willen hebben en omdat ik in Spanje woon is er weinig natuurlijk licht in de kamer, dus wel graag een camera die hier goed mee om kan gaan.
Mijn voorkeur heeft een aansluiting via USB.
Natuurlijk heb ik zelf ook al wat huiswerk gedaan, maar kom er voor de kijkhoek niet helemaal uit. Hoeveel graden is de beste keuze, als ik alleen achter de camera zit?
Dit is wat ik tot nu toe heb:
categorie: Webcams
Waarbij deze er als eerste uit komt, met redelijk goede reviews, terwijl men ook aangeeft dat de audio en uitvoering: Logitech C920s - HD Pro Webcam
Ik wil de webcam gebruiken voor zakelijk doeleindes, Hij staat op mijn monitor.
De camera die ik nu heb, filmt zo een beetje de hele kamer, waardoor ik ook maar klein in beeld ben.
Inzoomen lukt niet via windows en de camera heeft geen eigen software.
Ik wil max 200 euro uitgeven, tenzij jullie zeggen dat dit nog steeds heel slecht is.
Ik zou graag een ingebouwde camera willen hebben en omdat ik in Spanje woon is er weinig natuurlijk licht in de kamer, dus wel graag een camera die hier goed mee om kan gaan.
Mijn voorkeur heeft een aansluiting via USB.
Natuurlijk heb ik zelf ook al wat huiswerk gedaan, maar kom er voor de kijkhoek niet helemaal uit. Hoeveel graden is de beste keuze, als ik alleen achter de camera zit?
Dit is wat ik tot nu toe heb:
categorie: Webcams
Waarbij deze er als eerste uit komt, met redelijk goede reviews, terwijl men ook aangeeft dat de audio en uitvoering: Logitech C920s - HD Pro Webcam