Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar koeling/fans om mijn pc stiller te krijgen, sinds een aantal dagen heb ik de volgende setup.
i7 8700k
Msi z370
Hyte y40
Noctua koeler (specifieke model onbekend, maar heeft geen pwm fams)
RTX 3060
Echter zijn de fans nogal luid (geen PWM) en ook de cpu koeler heeft geen PWM fans.
Ik twijfel of ik voor luchtkoeling of waterkoeling moet gaan. Ik ben een Macbook gewend en die maakt helemaal geen geluid. Dus hoe minder geluid hoe beter.
Wat is je budget?
+/- 150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb ik niet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
.
i7 8700k
Msi z370
Hyte y40
Even wat aanvullende informatie.
Het geluid is gewoon van draaiende fans (hoog toerental). Niks piepends of hoge tonen,
De case betreft de Hyte y40 met hierin de twee standaard case fans.
Dit zijn non-pwm fans (3pin)
De Noctua koeler heeft 2 non PWM fans (3pin)
Het systeem is deze week in elkaar gezet met dus nieuwe koelpasta.
De voeding is de volgende : uitvoering: Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition
Ik heb de CPU, mobo, ram en koeler als upgradeset overgenomen.
De RTX3060 betreft een Gigabyte 2 fan model, deze gaat niet tot nauwelijks aan omdat ik tot nu enkel Old School Runescape heb gespeeld.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar koeling/fans om mijn pc stiller te krijgen, sinds een aantal dagen heb ik de volgende setup.
i7 8700k
Msi z370
Hyte y40
RTX 3060
Echter zijn de fans nogal luid (geen PWM) en ook de cpu koeler heeft geen PWM fans.
Ik twijfel of ik voor luchtkoeling of waterkoeling moet gaan. Ik ben een Macbook gewend en die maakt helemaal geen geluid. Dus hoe minder geluid hoe beter.
Wat is je budget?
+/- 150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb ik niet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
.
i7 8700k
Msi z370
Hyte y40
Even wat aanvullende informatie.
Het geluid is gewoon van draaiende fans (hoog toerental). Niks piepends of hoge tonen,
De case betreft de Hyte y40 met hierin de twee standaard case fans.
Dit zijn non-pwm fans (3pin)
De Noctua koeler heeft 2 non PWM fans (3pin)
Het systeem is deze week in elkaar gezet met dus nieuwe koelpasta.
De voeding is de volgende : uitvoering: Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition
Ik heb de CPU, mobo, ram en koeler als upgradeset overgenomen.
De RTX3060 betreft een Gigabyte 2 fan model, deze gaat niet tot nauwelijks aan omdat ik tot nu enkel Old School Runescape heb gespeeld.
[ Voor 25% gewijzigd door Rotinomm op 09-07-2024 09:45 ]